Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
o0onadiao0o schreef:Dan moet je echt wat stappen terug nemen.maar wat nou als je paard zo hard trekt en gewoon weg crosst en nergens meer op reageert? blijf je dan ook gewoon rustig proberen hem met je zit terug te krijge? of een gegeven moment is dat echt niet meer te doen hoor,, vind ik dan he
lonnie schreef:Als je niks aan het probleem zelf wil doen,en dus je paard wil stoppen op het bit,dan heb ik nog wel een pelhamstang met kinketting voor je liggen. 17 cm.ok ben dus niet van het grondwerk en bitloos en heel die dingen, ik wil gewoon rijden en geen paard hebben die niet te stoppen is. Zoals ik al zei is het enige dat ze wil hard gaan en ikke dus niet, het zou fijn zijn als ik gewoon buiten kon rijden zonder ongelukken namelijk en als ze er heel hard vandoor gaan op de weg wil ik dus grag met iets meer remmen dan alleen mijn zit. Zoals ik al zei, ik heb les, met mijn houding is niks mis, paard is gewoon aan het uitproberen, dus graag nuttige reacties, als ik vraag wat voor een bit, lijkt het me dus niet dat ik zonder bit wil rijden anders had ik dat wel geprobeerd!
sronnie schreef:Als je les hebt, waarom kan jouw instrutrice/teur jou dan niet verder helpen?
Je komt naar mijn idee behoorlijk kortzichtig over gezien je naar eigen zeggen redelijk wat ervaring hebt je dus niet beseft dat een ander bit niet de oplossing is voor al je problemen?