Geeft dit klappen in de wasmachine? (ik heb maar een 5 kg trommel) Kan dit kwaad?
Of kan ik beter met mn dekjes naar de wasserette?
Graag tips!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mgoeree schreef:Hoe lang rijd je er al mee dan?!
Citaat:1-3 x rijden
ellepel schreef:Citaat:1-3 x rijden
huh??
dan heb ik een schone pony zeker??
die van mij hoeven maar 1x per maand of langer nog uitgewassen te worden, en d'r zit nooit een rare plek op, wel veel haren maar die haal ik met de stofzuiger er zo vanaf
Citaat:of je rijd je pony nooit in het zweet
#Ymke# schreef:
1-3 x rijden
huh??
dan heb ik een schone pony zeker??
die van mij hoeven maar 1x per maand of langer nog uitgewassen te worden, en d'r zit nooit een rare plek op, wel veel haren maar die haal ik met de stofzuiger er zo vanaf
of je rijd je pony nooit in het zweet. Mijn paard is na een uur rijden zo bezweet dat ik hem de dag erna echt dat zelfde dekje niet op wil leggen.
Zelf trek je toch ook een schoon shirt aan als je gezweet hebt?
Kims schreef:Na 1-3x rijden al wassen vind ik een beetje erg overdreven hoor. Het maakt je paard denk ik geen drol uit of je er een superschoon dekje op legt of niet. Als de dekjes gaan stinken is het natuurlijk wel nodig
clouds2 schreef:Ja je kunt gewoon dekjes in de wasmachine gooien. Alleen hoef ik het bij mij thuis niet te proberen. Mn moeder heeft smetvrees voor paarden en wil dus ook niet dr wasmachine vol paardenharen terug vinden.