Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ineke2 schreef:Hmm mijn singel is volgens mij wel iets breder dan 'normaal' misschien is dat het wel...
Smeren met zalfjes e.d. doe ik eigenlijk nooit, ben niet zo'n 'betuttelend' persoontje
Jeannine schreef:Had eerst katoenen koortsingel, zo een ouderwetse en die werkte ook perfect , nergens last van! Maar heb nu lange singelstoten dus pastte niet meer ..
Jeannine
RUBYWHITE schreef:Ligt je zadel wel goed
,alleen, mijn zadel ligt perfect, met dank aan Patrick, en ik blijf ook plekjes bij de singel houden. Ws een kwestie van teveel vel, ik ga het binnenkort toch mijn singelstoten proberen te verkorten, een gewone singel geeft namelijk geen problemen. Ineke2 schreef:Als ik zijn benen naar voren gehaald heb na het aansingelen, zitten die kale plekken net vóór de singel (aan de kant van de oksels).

3 leren singels, 1 van neopreen, 1 van ''dat wintec spul'' met elastiek aan beide kanten en ik heb nog 2 soorten singel bontjes, echt bont en nep bont. En met al deze singels blijft ze maar kale plekken houden, als ik dan intensief rijd of ze zweet veel dan gaan ze open.