Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Piaffe schreef:Bedoel je niet deze http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=53 , nina62 ?
Titsia schreef:Ik heb een passier GG en qua zit ben ik er wel tevreden overje wordt niet gedwongen! Maar over de kwaliteit van het leder ben ik minder tevreden, ik had het zadel amper een dikke maand en had al slijtage van de stijgbeugelriemen. Ook is het leder aan de onderkant van 1zweetblad verrimpeld, weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven, maar lijkt net alsof ergens verkeerd gehangen heeft en leer daardoor wat geplooid werd?
Ik poets mijn zadel elke tweede keer ik er mee gereden heb. En na een tweede keer ermee gereden te hebben zit het terug vol met gebruikssporen, stalgenoot heeft ook zo'n zadel, tweedehands én dat ziet er zelfs nog beter uit
Titsia schreef:En ik vind dat toch echt wel schandalig aangezien dit zadel me toch rond de € 2000 gekost heeft!!! en in de winkel noemen ze dit dan normale slijtage
LiSSy schreef:voor mensen met wat kortere benen zit de wrong bij de GG niet goed... ik ben 1.65 en ik heb erg last van de wrong en de rand van het zweetblad in mijn been.
ik ken meerdere kleinere mensen met ditzelfde probleem bij de GG
LiSSy schreef:voor mensen met wat kortere benen zit de wrong bij de GG niet goed... ik ben 1.65 en ik heb erg last van de wrong en de rand van het zweetblad in mijn been.
ik ken meerdere kleinere mensen met ditzelfde probleem bij de GG
Titsia schreef:maar als het zo verder gaat is het binnen de twee jaar gewoon tot op de naad versletenmaar bon we zullen hier er maar over ophouden, misschien beter een apart topic openen