Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scubadoo schreef:Equiimage stond ook als gebruiker ingeschreven op ebay, maar is inmiddels niet meer geregistreerd gebruiker, dat lijkt me geen goed teken.
http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... =equiimage
Kafue schreef:Heb je wel 0049 gedraaid en dan natuurlijk zonder 0 voor het netnummer he dus als het plaatsnummer van bijvoorbeeld bij ons gronau 02562 is dan moet je draaien 0049 2562.
Je kunt ook via ebay achter het nummer proberen te komen en adres dan kun je nog altijd anzeige doen voor diestal en oplichting.
Diesel54 schreef:Kafue schreef:Heb je wel 0049 gedraaid en dan natuurlijk zonder 0 voor het netnummer he dus als het plaatsnummer van bijvoorbeeld bij ons gronau 02562 is dan moet je draaien 0049 2562.
Je kunt ook via ebay achter het nummer proberen te komen en adres dan kun je nog altijd anzeige doen voor diestal en oplichting.
Ik heb de mensen ook 1x aan de lijn gehad (zie mijn eerste berichtje), maar nu krijg ik te horen; U heeft een niet bestaand nummer gedraaid.(Zo'n computerstem) en ja ik draai dan eerst het landennummer excl. de 0.
Toch bedankt voor je berichtje hoor!
Kafue schreef:He ik heb effe getocht inh het telefoonboek.
Zelfde achternaam alleen een a achter het huisnummer.
Ik zou er gewoon heenbellen.
Bender Thomas
Adresse
Neustr. 14A
64572 Büttelborn / Worfelden Telefon
06152 71 89 07
Bender Thomas
Adresse
Neustr. 14A
64572 Büttelborn / Worfelden Telefon
06152 80 79 63
De naam schmaus komt in die plaats niet voor.
Gewoon bellen.Sucses en anders dreigen met dat je naar de polizei gaat en anzeige doet wegens betrüg.
Kafue schreef:Nou laten we er het beste dan maar van hopen.
Laat ons horen als het er is.
Orrie_VBW schreef:en anders je geld laten terug boeken.
dit probleem heb ik ook al een keer gahad, 1 belletje naar mn bank en ze hebben me geld weer terug geboekt. was geen probleem
Orrie_VBW schreef:ow, dat wist ik niet, dan hoop ik dat je m nog krijgt.