Wat voor beugelriemen sluiten nou aan de onderkant. Zijn dat dit soort?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo_Wystan schreef:wintec kan je ook niet aan elk zadel hangen![]()
Waar kan je deze kopen?
dierfysio schreef:beugelriemen van kieffer kan ik je niet aanraden; matige leerkwalitiet en de verf bladdert na een week er al vanaf
welke dan wel? die van lemetex zijn steengoed en sterk. ik draag ze ook omgekeerd, met een hoesje eromheen. vind het erg fijn om niet meer die dikke gesp onder m'n dij te hebben. enige nadeel: je kunt ze niet meer opsteken. ik gooi ze nu kruislings over het zadel heen als ik m'n spullen opberg.
Dani001 schreef:dierfysio schreef:beugelriemen van kieffer kan ik je niet aanraden; matige leerkwalitiet en de verf bladdert na een week er al vanaf
welke dan wel? die van lemetex zijn steengoed en sterk. ik draag ze ook omgekeerd, met een hoesje eromheen. vind het erg fijn om niet meer die dikke gesp onder m'n dij te hebben. enige nadeel: je kunt ze niet meer opsteken. ik gooi ze nu kruislings over het zadel heen als ik m'n spullen opberg.
Je kan ze wel nog opsteken hoor (ik heb wel gewone riemen, jij hebt het misschien over die speciale ?) Ik heb dat hoesje niet rond de achterste riem, dan kan je ze gewoon nog omhoog doen hoor!
Yvonniej schreef:Marjo_Wystan schreef:wintec kan je ook niet aan elk zadel hangen![]()
Waar kan je deze kopen?
hoe bedoel je dat?
Ik hang ze namelijk wel aan elk engels zadel.
Cassidy schreef:Ik ben die hoesjes in de nieuwe Divoza catalogus tegengekomen gisteren