hebben jullie speciaal setje voor op wedstrijd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ijsklontje

hebben jullie speciaal setje voor op wedstrijd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 10:01

Nou ja vrij simpele vraag dus.

Hebben jullie een speciale outfit voor op wedstrijd. Dus een zomerdeken en/ of een bijpassende zweetdeken, met bijpassend halster en ga zo maar door....

Met foto's is wel leuk natuurlijk

edit: Of ben ik nu te ver aan het doorslaan in mijn setjes gekte Clown

Monday

Re: hebben jullie speciaal setje voor op wedstrijd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:21

Ja Ik heb voor op wedstrijd (of anderszins met de trailer weg) een setje van Premiere in de kleur Walnut. Dat is dan halster, transportbeschermers en een fleecedeken; zonodig heb ik ook nog het ongevoerde regendek in dezelfde kleur. Het regendek en fleece gebruik ik gewoon ook. Het halster is echt alleen voor op de trailer.

MonAmieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:24

Ik heb voor op de trailer een Lerenhalster met d.blauw touw, D.blauwe Eskadron Transportbeschermers, blauwe zomerdeken van Premiere, HH Highliner Blauw voor in de winter en als het echt heel koud is dan doe ik vaak een Bucas deken op.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:15

Ja, voor op wedstrijden hebben we alles in het blauw: pad, jasje, cap, dekens, jassen etc. Tot de halsters aan toe Haha!

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:16

Ik ben nog niet gestart. Maar heb al:
Wit shabrak, witte bandages, transportbeschermers.
Ik krijg nog een zwarte BP, bijpassende deken bij tpbesch, zwart leren kieffer halster.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:10

Omdat ik ook wekelijks verenigingslessen rij, ben ik regelmatig met het paard weg. Daarbij maak ik geen onderscheid tussen les en wedstrijden. Wat ik voor de lessen gebruik aan bescherming/dekens/halster gaat ook mee naar de wedstrijden. Het past niet bij elkaar, de zweetdekens zijn beide donkerblauw en het zomderdek is beige/bordeaux. M'n halster is lichtblauw. Ik heb wel een tijd gehad dat ik speciaal een 'net' halster voor naar les/wedstrijden had. Maar dat heb ik afgeschaft.

Het enige wat ik speciaal voor wedstrijden heb, is een jas die ik heb gekregen van familie met de bedrijfsnaam erop en een dekje met hetzelfde erop.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:14

Nee. alleen de 'normale' wedstrijd outfit. Ik heb thuis goede spullen, dus vind zonde voor wedstrijd alles dubbel aan te schaffen

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:51

Voor naar de les/concours heb ik inderdaad andere spullen.
Leren redwood halter met touw
Transportbeschermers (maar goed waar moet ik die thuis voor gebruiken Tong uitsteken)
Sponsordeken
Sponsordekje
Witte beschermers en springschoenen

Maar heb het niet op elkaar afgestemd ofzo, want voor de winter heb ik heb een andere transportdeken als voor de zomer/najaar.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:55

Heb niet een speciaal setje. Joy d'r wedstrijd deken is van Eskadron; helemaal zwart met een roze bies. Daarvan hebben we ook een bijpassend halster.
Tijdens een clinic vind ik het onnodig om in te vlechten, maar dan heb ik vaak wel witte bandages en een speciaal wit dekje.(Soort van lap, heel sjiek. Mag helaas niet voor wedstrijden.)

Verder niks bijzonders, wedstrijdoutfit: wit dekje, witte broek, donkerblauw jasje. Wel hebben we bruin tuig, dat staat wel heel sjiek op de vosjes! Haha!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:08

jep, erg he? Wij hebben een zwart zweetdeken met zilveren bies, een zwart halster met zilveren bies en bijpassend halstertouw, en zwarte transportbeschermers en een zwarte staartbeschermer. Op de transportbeschermers worden misschien nog zilveren biesjes gezet.

Ikzelf start in het wit/zwart, ook met een wit dekje met zwarte bies enzo. Verder gewoon witte broek, zwart jasje, cap laarzen. Daarbij een wit onderlegde aansnoerneusriem en een frontriem met witte swarovski.

Verona (eigenaresse) start in het gebroken wit en zwart. Zij rijd dus ook gewoon met een zwarte neusriem, omdat de witte er niet bij staat... Bloos

Een heel gedoe dus als je allebei wedstrijd hebt; dekje, hoofdstel, alles moet verwisseld worden...

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:40

okay dus met mijn idee om idd een bij elkaar passende set aan te schaffen is lang zo gek nog niet Haha!

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:46

Najah, op dressuurwedstrijden heeft ie een wit dekje op, maar natuurlijk geen beenbescherming dus is het niet echt een setje.
Ik heb 3 wedstrijdhalsters ( die gebruiken we dus alleen als ik wedstrijd heb of als we ergens heengaan ) een leren Met extreem groot lamsvellen neusbontje, een eskadron en een Scapa. Blauwe transportbeschermers van HH met bijpassende winterdeken. Met warm weer een spreciale transportdeken ( oftewel een gewone zomerdeke ) aangeschaft. Gaan we ergens heen te lessem of een clinic ofzo uiterraad in setje. Welke hangt er van af Lachen O env verder heb ik nog een speciaal ''wedstrijd-hoofdstel '' met uiterraad bling bling Knipoog Ja, we doen ons uiterste best een beetje goed voor de dag te komen!

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:48

o en nog een blauwe staarthoes, past mooi bij de transportbeschermers :0

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:41

nee, niet speciaal. Heb wel een apart halster gekocht, zodat ik niet aankom met een beblubberd halster. Dat is gewoon lichtbruin, dan een blauwe deken en blauwe peesbeschermers (andere kleur blauw), vind het zonde van mijn geld.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:19

Ik heb een net donkerblauw wedstrijdhalster met een wit touw, een grijze/blauwe deken met haar naam erop en voor het rijden zelf een net donkergroen fluwelen dekje. that's it eigenlijk Clown

trailer wedstrijd outfit
Afbeelding

en haar wedstrijd outfit onder het zadel
Afbeelding

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:24

hmm nee heb in het begin wel wat wedstrijden gereden, maar het enige speciale was zijn leren halster (alleen voor speciale gelegenheden mag die gebruikt worden Nagelbijten / Gniffelen) Verder gewoon zijn normale spul mee Lachen

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:22

@ Lowara: Off topic: die manen... wow wat een vlecht.
On topic: je start wedstrijd met een groen dekje? Is dat dan verenigings tenue of start je onderling?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:42

Monday schreef:
@ Lowara: Off topic: die manen... wow wat een vlecht.
On topic: je start wedstrijd met een groen dekje? Is dat dan verenigings tenue of start je onderling?

ons jasje vand e club is donkergroen en ons officiele dekje is wit met een groen logo,maar omdat Lowara wit is lijkt ze met een wit dekje altijd zo gelig, dus ik start met een donkergoren dekje in dezelfde kleur als mijn jasje, en zo lijkt Lowara spierwit Clown

Hier het clubdekje.. wit dekje--> geel paard terwijl ze toch echt gewassen was Clown

Afbeelding

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:30

Jep Haha!

In de trailer;
*Bruine BR transportbeschermers
*Bruine BR zweetdeken (in de winter komt er een bruine winterdeken op te liggen uiteraard Haha!)
*Bruin halster + touwen ook bruin

en tijdens het rijden wit dekje + beenbescherming in het wit (bij het inrijden Knipoog )

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 01:40

Op concours hebben we deze outfit op de trailer:

Afbeelding

met dressuur een wit dekje met zilveren bies. (zie profiel)
met springen afgelopen zomer de eskadron summergreen = marine dekje met een summergreen bies, marine oornetje met summergreen rand, marine peesjes en strijkers van eskadron.
niet zo heel goed te zien: (vanwege zwart jasje en grijze BP: peesjes en strijkers hebben zwarte sluitingen en de peesjes hebben een grijze inzet Tong uitsteken )
Afbeelding
en voor de winter even kijken wat de nieuwe collectie voor moois brengt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:31

Jups

- Lila halster met d.paarse streep erdoorheen
- Paars halstertouw met verschillende kleuraccenten
- Lila transportbeschermers
- Grijze fleecedeken met hals

Afbeelding
Ik weet het beschermers zitten niet helemaal goed, was alleen ff snel snel voor de foto Knipoog
Afbeelding
Het halster en touw Knipoog

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:55

Ik vind het zonde van het geld, je krijgt heus geen meer punten als je paard netjes de trailer uit wandeld Tong uitsteken

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:06

nee, maar het ziet er wel leuk uit Haha! En transportbeschermers, een halster en een deken heb je toch nodig, dus waarom dan niet alles mooi bij elkaar, ja toch?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:08

haha zit wat in, heb hebt het idd toch nodig Haha!
Mijn wedstrijden waren op paardrijafstand, dus meer dan een halster en een deken had ik niet nodig Tong uitsteken

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:19

Voor wedstrijd heb ik mijn Gucci zadel en bijbehorende witte setje en gucci hoofdstel, en voor op de trailer heb ik iedere 7 dagen van de week een ander setje, ma: rood di: lime Wo: grijs Do: Blue Berry Vrij: Raspberrry: Za: paars zo: zwart. Lachen

pfff wat een poespas zeg! Nee mij niet gezien Ik besteed mijn geld liever ergens anders aan dan mij druk te maken of mijn paard wel met de goeie kleur outfit op de trailer staat, of om me druk te maken wat anderen van mijn shabrakje vinden. komop zeg wat een onzin!