Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
celintjuh schreef:Nou,,
die springschoenen dienen gewoon ter bescherming van de hoef.. Als je paard bv net nieuwe ijzers heeft dan steken ze er altijd een stukje achter uit.. en dan doe je springschoenen om ter bescherming van de hoeven van de achterbenen, anders raakt het paard met de achterhoeven de voorhoeven en dan brokkelen ze af..
celintjuh schreef:Nou,,
die springschoenen dienen gewoon ter bescherming van de hoef.. Als je paard bv net nieuwe ijzers heeft dan steken ze er altijd een stukje achter uit.. en dan doe je springschoenen om ter bescherming van de hoeven van de achterbenen, anders raakt het paard met de achterhoeven de voorhoeven en dan brokkelen ze af..
Ik weet niet of dit duidelijk is?
maar ik doe iig altijd mijn springschoenen aan, al is het maar voor mijn eigen gevoel
iemand protest?
haha!
en voor een setje is een beetje wazig want volgens mij heb je springschoenen niet in allemaal kleurtjes?! of ik heb ze nog nooit gezien!maar dan zou ik ze nooit aanschaffen
Al die setjes wordt je een beetje moe van..maar dat is mijn mening
Liefs!!
celintjuh schreef:en voor een setje is een beetje wazig want volgens mij heb je springschoenen niet in allemaal kleurtjes?! of ik heb ze nog nooit gezien!maar dan zou ik ze nooit aanschaffen
Liefs!!