Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

te worden van de setjes..., probeer zo setloos mogelijk het leven door te gaan...)                                                         
 die alleen omgaan als het echt nodig is 

maar dan zou ik ze nooit aanschaffen 
 maar dat is mijn mening celintjuh schreef:Nou,,
die springschoenen dienen gewoon ter bescherming van de hoef.. Als je paard bv net nieuwe ijzers heeft dan steken ze er altijd een stukje achter uit.. en dan doe je springschoenen om ter bescherming van de hoeven van de achterbenen, anders raakt het paard met de achterhoeven de voorhoeven en dan brokkelen ze af..
celintjuh schreef:Nou,,
die springschoenen dienen gewoon ter bescherming van de hoef.. Als je paard bv net nieuwe ijzers heeft dan steken ze er altijd een stukje achter uit.. en dan doe je springschoenen om ter bescherming van de hoeven van de achterbenen, anders raakt het paard met de achterhoeven de voorhoeven en dan brokkelen ze af..
Ik weet niet of dit duidelijk is?
maar ik doe iig altijd mijn springschoenen aan, al is het maar voor mijn eigen gevoel
iemand protest?
haha!
en voor een setje is een beetje wazig want volgens mij heb je springschoenen niet in allemaal kleurtjes?! of ik heb ze nog nooit gezien!maar dan zou ik ze nooit aanschaffen
Al die setjes wordt je een beetje moe van..maar dat is mijn mening
Liefs!!
) Zelf rijd ik er nooit mee. Waarom zou ik als het niet nodig is, Het is net waar jij je geld aan uit wil geven.                                                         celintjuh schreef:en voor een setje is een beetje wazig want volgens mij heb je springschoenen niet in allemaal kleurtjes?! of ik heb ze nog nooit gezien!maar dan zou ik ze nooit aanschaffen
Liefs!!