ik heb een hele tijd terug een wintec zadel gekocht (2e hands) maar nu zaten er geen knie wrongen bij ( kwam ik een beetje laat achter maar goed) Nou dacht ik, die koop ik wel even bij de paardenwinkel: Nou niet dus! Dat moet logischer wijs besteld worden, is geen alledaags product, nou zo gezegt zo gedaan, besteld.
Nu: 3 maanden later, 1x gebeld en 1x langeweest. Ja bestelling komt er aan, duurt erg lang (oh toch

Volgende paardenwinkel: Ja is met een week binnen, waren ze inderdaad, wat is de prijs: 31 euro

Okee, ik ben dus niet gek. Ik een andere internet winkel bellen, ja idd 20 euro, maar er komen nog een berg verzendkosten + toeslag bij, dus dan kom ik om 28 (?) euro uit, of ik moet nog wat extra's kopen zodat ik boven de 25 euro uitkom, dan is de verzend + toeslag wat minder.
Snappen jullie het nog??
Nou zullen jullie denken, wat is het probleem? bestellen?! Ja graag, maar ten 1e heb ik niks nodig en ten tweede heb ik ooit een email gekregen van het bedrijf (?) die de wintec doet hier in nederland en die konden ze zo opsturen als ik ze niet kon krijgen. En ja natuurlijk, email kwijt!
Vraag is dus: Wat moet ik hier nou mee en weet iemand het telefoon nummer/ email adres van een wintec distributie centrum ofzo?? Dan regel ik dat liever rechtstreeks want ik word hier een beetje gek van, ik heb geen zin om opgelicht te worden, ook niet voor 10 euro...
(Ja beetje paardenwinkel gefrustreerd