dezelfde petten voor mens en een variant voor je paard/pony.
Het is weer eens wat anders he
en ze zijn er nog in verschillende kleuren ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind het toch wel iets hebben.
Waarschijnlijk niets.
En benieuwd wat het paard er van vind secricible schreef:sorry, maar die band onder z'n keel ziet er echt strak uit.... net een luchtzuigband, maar dan onvriendelijk...

secricible schreef:sorry, maar je knijpt z'n keel af. Je keelriem doe je toch ook niet zo strak?
Flurk schreef:heb al jaren een rood petje maar die bevestig je aan het hoofdstel ooit eens gekocht voor een geintje

ienna schreef:Flurk schreef:heb al jaren een rood petje maar die bevestig je aan het hoofdstel ooit eens gekocht voor een geintje
Heb ik ook gehad jaren geleden. Volgens mij van Harry's Horse ofzo en die deed je ook aan t hoofdstel. Ik had m altijd bij me pony om met de spring- en speeljespelwedstrijdjes op de ponyclub. Pony had nergens last van en in die "penny-tijd" is dat toch prachtig!!

whahahahah, nee, nou ja, misschien vooor de kür op muziek op stal. ik kan net zo goed grootste maat voor een hond kopen, die past mijn shetter ook nog wel

haha grapje, vind de pet zelf wel iets voor mij(maar dan int bruin) maar voor 't paard??