Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elsje123 schreef:Sorry, dat ik niet heb gereageerd op je vraag. Volgens mij zit er een maat 1 of 2 boom in. Het is in ieder geval een zadel voor een paard met een smalle tot normale schoft. De maat is 17,5 inch, dacht ik. Die had volgens bestfit wel wat groter gemogen, maar ik heb dat zadel 2 kinderen en 8 kilo eerder gekocht! Hopelijk kom ik weer eens op mijn oude gewicht, of gaan er in ieder geval nog 5 kilo af. Maar ik denk niet dat het daarmee te maken heeft, want ik reed me ook al open toen ik geen kinderen had/8 kilo lichter was!
Heeft de boommaat te maken met mijn doorrijden, denk je?
Elsje123 schreef:Volgens mij zit er een maat 1 of 2 boom in. Het is in ieder geval een zadel voor een paard met een smalle tot normale schoft.
Elsje123 schreef:Heeft de boommaat te maken met mijn doorrijden, denk je?
taffy schreef:de boommaat heeft ook puur alleen met je paard te maken
gabyfedde schreef:
Ben ik het niet mee eens.
Ik heb 2 identieke Kentaur zadels (Penelopa),{b] één met boommaat 2 en één met boommaat 3. De 2 is toch beduidend smaller. [/b]Terwijl ze allebei standaard zijn.
unamie schreef:gabyfedde schreef:
Ik heb 2 identieke Kentaur zadels (Penelopa),{b] één met boommaat 2 en één met boommaat 3. De 2 is toch beduidend smaller. [/b]Terwijl ze allebei standaard zijn.
wat bedoel je daar precies mee ?
het is toch logisch dat 2 smaller is
en wat bedoel je met standaard, het type?
gabyfedde schreef:taffy schreef:de boommaat heeft ook puur alleen met je paard te maken
Ik heb 2 identieke Kentaur zadels (Penelopa), één met boommaat 2 en één met boommaat 3. De 2 is toch beduidend smaller. Terwijl ze allebei standaard zijn.
gabyfedde schreef:Qua zit merk je ook dat de 2 smaller is. Maar denk dat ik jouw opmerking een beetje verkeerd opgevat heb.