Iemand anders een anderen mening ik wil het graag horen
Want ik ben erg benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want ik ben erg benieuwd
melissa_b schreef:Volgens mij zeggen mensen ze júist te nemen doordat ze wel goed zweet opnemen? Ik denk zelf dat het bij sommige mensen meer is om gewoon met de meute mee te gaan want voor de helft heb je ook een dekje wat goed zweet opneemt.Anky dekjes.. why??? Waarom gebruiken mensen anky dekjes? ze rijdt er zelf niet eens mee. De onderkant van de dekjes is van synthetisch materiaal gemaakt. Het zweet kan niet worden opgenomen en de paarden zweten zich er dood onder. En ze zijn duur ook nog. Je kan net zo goed dikke anderen dekjes kopen..
Iemand anders een anderen mening ik wil het graag horenWant ik ben erg benieuwd
![]()
Ik moet zeggen dat ik er zelf ook één heb maar dat is echt alleen voor de mooi en niet omdat het nou toevallig een Anky is, ik heb namelijk ook nepperds. 

gewoon omdat ik de kleur gaaf vond op mijn paard (camel) ze nemen inderdaad heeeeeel goed zweet op en liggen fijn op mn paard
. Ik heb er geen heb er 1 van BR melissa_b schreef:Anky dekjes.. why???

ik heb laatst een foto van dr gezien waar ze een anky-pad in gebruik had. Hoe weet jij eigenlijk of het zweet niet goed op wordt genomen? Gezien ik uit jouw reactie concludeer dat je er zelf geen hebt. Ik vind het zeer fijne pads en ja, daar betaal je dan ook het nodige voor. 

. En Anky zal er zeker wel mee rijden ten 1ste reclame
Want het is goed als je met je eigen merkt showt. En het is voor haar ook goedkoper. Ze hoeft geen geld aan andere merken te gaan besteden. Vind dat Anky erg mooie dingen zijn maar wel heel erg prijzig. Dat vind ik erg jammer.. Omdat ik niet een al te groot budget ervoor heb. En papa en mama dat ook zeker niet betalen gaan
. De halsters vind ik ook erg mooi en fijn!!
ga je over na denken als mensen dat zeggen. Ik kan ook niet ontkennen dat ze niet mooi zijn. ik heb zelf ook pads en ik vin het heerlijk. ik wou de dekjes niet afkraken maar was meer nieuwgierig. Grappig dat veel mensen zeggen dat die dekjes juist goed zweet opnemen. Dat heb ik namelijk nog nooit gehoort. Ik heb er meer negatieven dingen over gehoort dus vandaaar was deze vraag.
cool dat iedereen er zo intesief is gaan op reageren