Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floor01 schreef:ik vind ze op zich wel fijn als je alleen maar in de bak rijdt...
echter bij een beetje nat weer en modder gaat de klitteband los (niet als ze helemaal nieuw zijn, maar na een tijdje)..
en de achterbeschermers scheuren vrij snel in... (na een half jaar tot een jaar)
de voorbeschermers houden het vrij lang!
puntje schreef:ik heb ze nu eindelijk ook en ze zijn echt geweldig !!!!!
voor voor heb ik 73 euro betaald
puntje schreef:was tot vandaag heel tevreden alleen het stiksel laat nu al los morge maar even terug brengen . maar als dat het enige is wil ik nooit geen anderen meer
was tot vandaag heel tevreden alleen het stiksel laat nu al los morge maar even terug brengen . maar als dat het enige is wil ik nooit geen anderen meerwas tot vandaag heel tevreden alleen het stiksel laat nu al los morge maar even terug brengen . maar als dat het enige is wil ik nooit geen anderen meer
Jargeau schreef:ik lees even mee. vind ze ook erg mooi en ben op zoek naar goede 3 in 1 beschermers aangezien mijn paard snel last heeft van zijn pees. Worden de pezen ook goed ondersteund met deze of kan ik dan beter de eskadron pro aktive of pro dressage kopen? Of zijn die niet zo goed? Worden de pezen hieronder trouwens niet te warm?