Ik vond het in het begin een raar idee dat ze half open waren, maar ik ben er echt nog nóóit uitgeschoten (ook niet doorgeschoten). Bij mijn vorige beugels schoot ik er trouwens ook zelden of nooit uit. Ik voel me tegenwoordig een heel stuk veiliger in elk geval, misschien is het meer het gevoel, het werkt in elk geval wel.
Citaat:
Ik heb Safestyle gevraagd waardoor de beugels op Marktplaats zo goedkoop worden aangeboden. Het blijkt dat dit bedrijf slechts 10 beugels heeft afgnomen bij Safestyle, maar deze nog steeds moet betalen. Da's een apparte manier van handel doen zullen maar zeggen...
Ik vind het een beetje vreemd van Safestyle om op die manier zomaar informatie te verstrekken over andere bedrijven. Het zal de koper uiteindelijk ook een zorg zijn waar ze vandaan komen. Klanten gaan helaas nog steeds voor het goedkoopste (spreek uit ervaring, we hebben ook een klein winkeltje, geen paardenspul overigens). Het bedrijf schijnt ook meer in het kleine landbouwspul te zitten, grasmaaiertjes e.d. Dan wijken ze met stijgbeugels verkopen eigenlijk ook wel flink af van hun normale handel