Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Ik heb een Stübben Scandica Nova, geweldig zadelOok heb ik een Scandica Deluxe gehad. Die heb ik verkocht, omdat de pony waar ik dat zadel voor gebruikte ook verkocht was.
MISTRAL94 schreef:Ik heb de Scandica en de Maestoso beide dressuurzadels. Maestoso vind ik overigens nog beter zitten dan de Scandica, het is idd een rib uit je lijf maar dan heb je ook wat!
YgaLoVer schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb de Scandica en de Maestoso beide dressuurzadels. Maestoso vind ik overigens nog beter zitten dan de Scandica, het is idd een rib uit je lijf maar dan heb je ook wat!
Hai
Ik moet zeggen dat ik de maestoso wel mooi vind maar ik zie ze wel vaak weer te koop staan. Heel veel mensen vinden hem toch tegenvallen hoor ik.
Overigens zie ik nooit echt veel dressuurruiters met een stubben rijden. Het zijn meer de springers die met stubben zadels rijden.
Ik vind ze wel fijn zitten en erg mooi en ze liggen als een van de weinige zadels echt goed op mijn paard. Mijn paard heeft een heel normale bouw maar toch.
flettie schreef:Ik rij sinds een jaar met de Stubben Scandica.
Conclusie: rib uit mijn lijf maar ik heb nog nooit zo'n heerlijk zadel gehad
Ineke2 schreef:Ook heb ik een Scandica Deluxe gehad. Die heb ik verkocht, omdat de pony waar ik dat zadel voor gebruikte ook verkocht was.