Welke is nou goed van kwaliteit en vinden jullie mooi?
Ik houd zelf totaal niet van rondgenaaid..
Ik dacht zelf aan de Passier Gemini

De prijs maakt niet veel uit maar moet niet over de honderden euro's lopen.
Ben benieuwd!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liezel1 schreef:hoe er wel rekening mee dat dit hoofdstel wat je aangeeft, de passier gemini een aparte verbinding heeft tussen neusriem en sperriem..
dit zie je slecht vanaf dit plaatje, maar lang niet iedereen is er weg van!
XpaardjuuhsX schreef:ik ben hier niuew... maar wat moet je hier eigenlijk doen ...
Zilly schreef:Moeilijk doen![]()
Ik vind een dubbele neusriem prima, maar voor het inrijden van een jong paard gaat mijn voorkeur uit naar een lage neusriem, vandaar dat ik het wel degelijk belangrijk vind dat de neusriem verwisselbaar is.
BasjeGuwrl schreef:
Je wil me toch niet vertellen dat je je paard met een nieuw Passier hoofdstel gaat inrijden?
Dan zou ik gewoon de Passier kopen voor normaal gebruik, en een hoofdstelletje van 20 euries om in te rijden.
Evikes schreef:Of deze, hij heet Bonfire (weet niet meer van welk merk)
Dit is een simpel hoofdstel, dikke aansnoerneusriem en wit onderlegd, maar is wel heel mooi.
De Passier die je daar toont vind ik persoonlijk niet zo mooi.Ik vind hem zo iets te simpel. Je hebt andere mooiere hoofsstellen die veel minder kosten en ook van een goede kwaliteit zijn.
Maar dat is mijn mening natuurlijk![]()
Groetjes xxx
Zilly schreef:BasjeGuwrl schreef:
Je wil me toch niet vertellen dat je je paard met een nieuw Passier hoofdstel gaat inrijden?
Dan zou ik gewoon de Passier kopen voor normaal gebruik, en een hoofdstelletje van 20 euries om in te rijden.
Begrijp de opmerking niet zo goed, wat maakt het nou uit met welk hoofdstel je een paard inrijdtDat is toch een beetje een vreemde opmerking in mijn ogen
Anyway, laten we maar on-topic blijven en niet het topic van de TS verpest met welles en nietes opmerkingen
krumel schreef:daar ben ik het helemaal mee eens
om in te rijden gewoon een simpel (goedkoop) hoofdstelletje nemen zou ik persoonlijk veiliger vinden
Zilly schreef:krumel schreef:daar ben ik het helemaal mee eens
om in te rijden gewoon een simpel (goedkoop) hoofdstelletje nemen zou ik persoonlijk veiliger vinden
Wat heeft het hoofdstel waarmee je een paard inrijdt nou met veiligheid te maken.
Ik begrijp deze nuttteloze discussie niet zo goed, wat ik doe is mijn zaak, lijkt mij
En als ik werkelijk zowas geweest om mijn paard in te rijden met een Passier hoofdstel
(wat is dus niet van plan ben) dan begrijp ik het probleem écht niet