Ik heb 7 dekjes - Rosa elite van HH - Rasperry elite van HH - Roze van HH ( die lichtroze van de zomercollectie ) - Blauw van VroegOp - Bordeuxrood van ??? - Wit van HH - Zwart van ??? ( maar die gebruik ik nooit aangezien hij van m'n overleden paard was )
Dressuur full: - anky pad lemon (net verkocht) - anky pad army green - BR pad beige-bruin - HH pad graphite - beige-bruin dekje van HKM (te koop) - vanille dekje van Divoza - wit dekje van Kerckhaert - zwart dekje van ?
OP de moment dus nog 14. Maar de lemon pad is net verkocht, wordt deze week verstuurd, en de army green komt ook te koop. De beige-bruin (HKM) staat al in EA. Vind trouwens de trs pads van HH het beste van al qua pasvorm en prijs-kwaliteit! xxx
Mét peesjes. & HH Raspberry set. BR Diamond, Bordeauxrood. HH Curly, zwart. Eskardon kobaltblauwe. Bontshabrak wit. Eskardon wit shabrak. Lichtblauw van HH. BR gele met bruine boord- deze gebruik ik niet, waarom weet ik niet. En nog drie uit het buitenland, waarvan ik het merk niet weet. Lichtroze, donkerblauw en geruit.
1 rood/bruine van BR (met peesjes) 1 lichtroze/beige van weet ik niet (met bandage's) 1 kobaltblauwe van HKM 1 lichtblauwe van HH (met bendage's) 1 lichtroze van HH (met peesjes) 1 Turquoise van Global (met bandage's) 1 Bruin met worteltjes (zelf gemaakt) 1 Witte voor wedstrijden (met bandage's) 1 witte voor thuis (met zelfde bandage's) 1 Lichtblauwe(gegeven aan ex-vzshet) 1 Witte/Champagne (gegeven aan ex-vzshet)
Was het wel Komt alleen nog een beige setje en die nieuwe pads van HH vind ik ook erg gaaf
ik heb er maar 1 met merk en dat is equitheme (of hoe je dat ook schrijft) ik heb: 1 donkerblauwe 2 bordeaux rode 2 zwarte 1 lichtblauwe 1 zadelvormig bontgeval (wittig)
om en nabij de 30 een aantal anky's een aantal nepanky's meerdere van horsedivision 4 van hh en aardig wat van divoza (eigen merk) en een aantal van global.
het wordt me te veel om ze in detail op te schrijven.
Ankypad graphite BR olijf met rood randje/bies + olijf peesjes Harry's Horse curly turquoise Harry's Horse rose stripepad met raspberry pees./strijk. Imperial Riding wit met logo van IR