Ik doe met een rosborstel de haren van mijn dekje af borstelen, werkt erg goed, en daarna in de wasmachine De haren moet je er wel eerst afhalen, anders raakt je wasmachine verstopt spreek uit ervaring
Breng ze altijd naar de wasservice... kan m met haren en al inleveren en krijg m keurig schoon weer terug en dat voor € 2,50! Kan je toch niet zelf voor gaan sukkelen lijkt mij...
Tja das ook weer een beetje lui.. Dan doe ik het denk ik met de wasmachine.. Want 2.50 voor een dekje is best veel.. Dan als ze tien dekjes eventjes in de was hebben gedaan hebben ze 25 euro! wil ik ook wel een wasservice beginnen
Mijn zadeldekjes was ik na een keer of 10 rijden gewoon in de wasmachine. Wel eerst de haren eraf borstelen!!!!
Bij de witte dekjes gooi ik naast gewoon wasmiddel voor de witte was ook een beetje Oxy spul. Ze worden heel aardig schoon.
Mocht je moeder dan de wasmachine niet schoon genoeg vinden, dan moet ze hem na het wassen van de schabrakjes een keer zonder was laten draaien met een beetje waspoeder.
Borstel elke keer de haren eraf, als ie écht vuil ziet gaat ie dan in de washmachine. Anders gewoon haren er af en paar eer gebruiken tot ie vuil ziet.
Mijn mam heeft zo 'n speciale borstel aan me gegeven met soort fluweel, en daarmee komen de haren er erg goed af.
Ik vind die borstels met dat fluweel juist helemaal niet werken.. Ga er altijd met de stofzuiger overheen, helpt heel goed, geen haartje meer te vinden Daarna in de wasmachine.
Maar goed, ik haal eerst allen haren er vanaf met een soort rosborstel en daarna gaat hij in de wasmachiene. Als ze erg vies zijn week ik ze eerst in de groene zeep, daar worden ze ook erg schoon van
Haha handig als je moeder bij een dierenasiel werkt. Neemt de dekjes daar mee naar toe en doet ze daar in de wasmachine en heel kort in de droger zo dat alle haren er af zijn
Ik zou hem gewoon lekker in de wasmachine doen,wel eerst even het dekje afborstelen voor de haren,en of toch overweg leren te gaan met de stofzuiger Succes ermee