Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mizsz_g_en_a schreef:...wat andere rug krijgt... het zadel past opzich goed...ook begon hij een heel klein beetje smaller te worden aan de voorkant naast de schoft waardoor het zadel als ik erg naar voren zou leunen daar iets naar voren zou kiepen.
met dit bontje is dit dus allemaal opgelost en ligt het zadel weer precies zoals het hoort
jeempie best verhaal zo:p
harnessmaker schreef:bontje er onderuit en zadelmaker erbij!
Ik ga mee met GeJe.
mizsz_g_en_a schreef:het gaat er mij in dit topic dus niet om of het bontje nodig is, want op aanraden heb ik die juist aangeschaft.
het probleem is dus alleen dat dit nieuwe bontje glijd.......
zadel word binnenkort ook opnieuw opgevuld, nieuwe singelstoten eraan zodat ik weer recht zegmaar kan aansingelen, want nu moet ik aan de ene kant 5de gaatje gebruiken en andere kant 3de...
dan ga ik ook wel kijken of het bontje nog nodig is, maar vorige keer is mij aangeraden deze eronder te doen om Gino zijn rug ietwat te ontlasten....
mizsz_g_en_a schreef:harnessmaker je was er wel erg vroeg bij vanochtend.....
Karoliefje_ schreef:Je hebt een goed passend zadel lees ik,
Waarom begin je in godsnaam dan aan een bondje?
Het zadel gaat er alleen maar slechter op liggen, een zadel is gepast naar de rug. Met een bondje past die als het goed is minder goed. Dus ik heb maar een tip; Doe dat ding weg. en rijd zonder.
harnessmaker schreef:Bontjes = commercie! handel! geldklopperij.... enz.