Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansje schreef:Zolang je geen stapels gaat maken van een pad met daarop nog eens een hele lading kusntgrepen moet het geen kwaad kunnen is mij verteld. Ik rijd met een dunne pad (harry's horse) of een anky pad.
Sansje schreef:Zolang je geen stapels gaat maken van een pad met daarop nog eens een hele lading kusntgrepen moet het geen kwaad kunnen is mij verteld. Ik rijd met een dunne pad (harry's horse) of een anky pad.
HannaBel schreef:wat bedoel je met een hele lading kunstgrepen? en als het 27 graden is, rijd je dan ook met een pad?
Bitch schreef:Sansje schreef:Zolang je geen stapels gaat maken van een pad met daarop nog eens een hele lading kusntgrepen moet het geen kwaad kunnen is mij verteld. Ik rijd met een dunne pad (harry's horse) of een anky pad.HannaBel schreef:wat bedoel je met een hele lading kunstgrepen? en als het 27 graden is, rijd je dan ook met een pad?
Ik denk dat Sansje bedoeld, de pad, de bontonderlegger, de gelpad etc. ( weet niet wat ze allemaal tegenwoordig onder het zadel proppen, die van mij past gewoon...![]()
)