ik vroeg me af wie met van die beweegbare beugels rijd? Er staat bij dat je daarmee je zit/benen kan verbeteren. Hoe zijn jullie ervaringen ermee? Ik hoor het graag,
Je moet je adresjes weten.. Ik koop ze voor €50,- bij www.galopshop.nl, mijn ene paar heb ik al bijna een jaar, en ze zijn net zo fijn als de sprenger (die heb ik ook gehad, maar verkocht voor de goedkopere)
Ik verkoop ze ook. rond de 50,00 euro. Vindt ze zelf ook heel fijn. Naast dat wat Ymke zegt zijn ze ook nog eens veiliger daar bij een val de voet er sneller uitschiet,
voel niet heel veel verschil met gewone beugels. heb ze vooral gekocht omdat ze veiliger zijn. en dat ze beter zijn voor je gewrichten is mooi meegenomen.
Ik heb zowel veel met Sprengers als GPG's gereden, vind ze allebei erg fijn, ik wacht nog steeds op de combi Ik heb met de Sprengers een wat stillere beenligging en minder snel last van mn gewrichten (ben nogal een lastig geval qua knieen en dergelijke) Bij de GPG's kon ik het vooral merken als ik ging rijden terwijl ik last van mn rug had, met de GPG's ging het dan een stuk comfortabeler.
Ik heb de sprengers, vind ze echt ideaal. Heb voorheen een zwaar gekneusde knie gehad waar ik met rijden steeds last van had. Sinds de sprenger beugels niet meer.
de beweegbare van hh zijn niet het zelfde systeem van sprenger
heb ze hier wel 2e hands liggen maar eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd , heb wel vel last van mijn knieen dus ben eigenlijk wel nieuwsgierig of het idd daarvoor lekkerder is dan gewone beugels
De Harry's Horse beugels heb ik ook een paar keer mee gereden (jeetje ik lijk wel zo'n testpiloot) en daar vond ik niet veel aan. Voelde iig anders dan de sprengers
Wat voor rug problemen heb je dan #Ymke# Ik heb namelijk ook rug problemen,en ze zouden nooit weg kunnen gaan...ik ben al een tijdje van plan om ze aan teschaven..omdat ik nu echt de goedkope variant zie
ik heb een paard gereden met gpg beugels. Ik vond het echt helemaal niks Mijn benen legde ik door die beugels helemaal naar voren. Ik was altijd weer blij dat ik met mijn eigen goedkope beugeltjes kan rijden