Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dan zit het niet echt fijn als je je riemen onder het zweetblad hebt.. je vel komt dan zeg maar tussen het zweetblad en de beugelriem in
 ) dan zit het niet echt fijn als je je riemen onder het zweetblad hebt.. je vel komt dan zeg maar tussen het zweetblad en de beugelriem in  maar met laarzen of chaps heb je daar geen last van
 maar met laarzen of chaps heb je daar geen last van  het is alleen een beetje irritant met beugels langer/korter doen of beugels opsteken. maar met rijden valt het verder wel mee
 het is alleen een beetje irritant met beugels langer/korter doen of beugels opsteken. maar met rijden valt het verder wel mee  

Ik heb nog weleens last van dat ik een soort van bobbel heb van de beugelriem en dat zit erg ongemakkelijk onder het rijden!
 Ik heb nog weleens last van dat ik een soort van bobbel heb van de beugelriem en dat zit erg ongemakkelijk onder het rijden!                                                          

nu ben ik weer gewend te rijden met stijgbeugelriemen boven het zweetblad, dus maakt het me niet zo veel meer uit.
 nu ben ik weer gewend te rijden met stijgbeugelriemen boven het zweetblad, dus maakt het me niet zo veel meer uit.