Heb een Harry's Horse Comfort Pad gekregen, maar de lusjes zijn te kort om aan het zadel vast te maken Heb een Euroriding dressuurzadel. Is het jullie ook opgevallen?
Hij kan aan de ringetjes ja, maar echt gemakkelijk gaat dit niet, bij mijn zadel tenminste! Ik doe de riempjes dus gewoon maar een beetje op een nette manier onder het zadel 'moffelen' en voila je ziet er niks meer van
Mijn sjabrak van Stübben heeft ook zo'n lusjes. Ik vind die juist hartstikke fijn Maar misschien zijn die lusjes net iets groter, want die passen perfect.
Ik heb ook een County zadel en ook het Lightblue dekje. Als de ringetjes te smal zijn (wat bij mij ook het geval was), moet je de lusjes even dubbel doen en dan er doorheen halen. Dat lukt bij mij goed.
Ja er stond ook al ergens op een site dat die lusjes door de zadelrokjes heen moesten? Maar wat is een vredesnaam een zadelrok? Ik zal morgen even proberen of die lusjes dubbel gevouwd door het ringetje heen wil.
Hoi, ik heb gehoord dat als je die lusjes om het ringetje doet, dat ze dan heemaa in de boom van het zadel trekken. Een paard bij mij op stal krijgt daar schuurplekken van. Hebben jullie paarden daar ook last van ?
Ik heb ze ook en ook bij mij zijn de ringetjes te klein voor die lusje, het is elke keer een heel gedoe, maar als je ze dubbel doet wil het idd wel. Ik vind ze juist heel handig bij mijn zadel kunnen 'normale' lusjes niet om de singelstoten (alleen als ze klitteband hebben) en deze kunnen dus wel
Idd die ringetjes, maar vind 't niet echt handig Het is zo'n gepruts om het er om te krijgen, heb 't veel liever om de singelstoten. Verder wel een súper gaaf dekje