alvast bedankt....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik dacht al,dat is snel...maar helaas,ik weet het ook niet,staat er ook niet op of in...
 ik dacht al,dat is snel...maar helaas,ik weet het ook niet,staat er ook niet op of in...                                                          

Bitch schreef:Ik denk zo'n 250 a 300 euro.

Liedje schreef:Bitch schreef:Ik denk zo'n 250 a 300 euro.
Het gaat over het merk
Mooi zadeltje

kimmie261 schreef:hahah ik heb al antwoord via pb,dus heb mijn berichtje weggehaald...sorry

hahaha.
 hahaha. Ik zal wel een modje roepen.
 Ik zal wel een modje roepen.  

Nu snap ik het
 Nu snap ik het  Sorry "bitch"
 Sorry "bitch"  

bitch zat wel een beetje in de buurt ja....
 bitch zat wel een beetje in de buurt ja....Farouche2 schreef::P hahaha.
Wel mooi zadeltje, maar hier kan dus een slotje?
Je weet nu welk merk het is.Ik zal wel een modje roepen.
 Op de subfora van VMR is het niet gebruikelijk om een topic te sluiten nadat er een oplossing of antwoord is gegeven, topics zaken vanzelf wel weg als men er niet meer op reageert omdat het al afgehandeld is
 Op de subfora van VMR is het niet gebruikelijk om een topic te sluiten nadat er een oplossing of antwoord is gegeven, topics zaken vanzelf wel weg als men er niet meer op reageert omdat het al afgehandeld is  Dit dus ter algemene info
 Dit dus ter algemene info