Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friesie87 schreef:Hallo....
Ik heb mijn zadel bij zadelmarkt weg(Urk). Bij mij bevalt het heel erg goed. Het zadel ziet er nog steeds heel goed uit enzo...
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes,
Tamara
Wilawander schreef:Ook dan moet je goed uitkijken. Veel tweedehands zadels zijn door diezelfde onkunde scheef gereden en dergelijke en daar is een paard ook niet mee geholpen
liekieJ schreef:Je kan ook gewoon een divoza zadel nemen, daar hebben ze ook leuke zadels, en die zijn ook niet allemaal erg duur, al neem je een pagony..
(www.divoza.nl)
unamie schreef:zadelmarkt en huppa zadels zijn dé meest ideale zadels om je paard snel rugpijn te bezorgen
ze worden in 3e wereldlanden gemaakt en de goedkoopste versie kost 50 euro inkoop
de bomen zijn meestal scheef net als het hele zadel trouwens
je begrijpt dat dat zo'n zadel niet veel soeps is
sommige mensen vinden zo'n zadel prima maar dat zijn mensen die totaal niet weten waar ze over praten en er zelf geen bal verstand van hebben
en zelf zo'n zadel nooit uit elkaar gehaald hebben en van binnen hebben gezien
ze hoeven het zelf niet op hun rug te hebben en dan is het altijd makkelijk praten![]()
laat de fysio eens kijken naar de rug van een paard die gereden wordt met zo'n zadelmarktgeval
geloof me die vind wel het 1 en ander
heb je niet veel geld ben je beter af met een wintec
je paard ook trouwens
Famke_a4pje schreef:@ Unamie; Heb jij zelf ooit een zadelmarktzadel van dichtbij gezien/ mee gereden? Ik vind het een beetje raar dat je uitspraken doet over dingen waar je geen ervaring mee hebt.
friesie87 schreef:Ik vind het wel heel wat, wat jij hier zegt!!! Mensen die hun zadel bij zadelmarkt weg halen hebben geen verstand van paarden???Of zadels??? Nou mijn zadel ligt prima op mijn paard!! En mijn paard heeft geen rugklachten & ik weet heel goed waar ik het over heb!!!! Het kan best zijn dat ik mazzel heb gehad met het zadel maar ik vind het wel beetje dom dat jij zegt dat mensen die hun zadel daar weghalen geen verstand ervan hebben...Valt me zwaar tegen!!!!