Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Famke_a4pje schreef:Het zadel dat het beste op het paard past.
Heb met alledrie geen ervaring maar passier gg lijkt mij het fijnst.
Urielle schreef:Mijn eigen smaak, even losstaand van het passen op je paard, is de Passier. Hoewel ik het nieuwe model denk ik helemaal niet fijn vind, die heeft nl. langere zweetbladen. Ik heb zelf nog een oude Passier GG. De Anky vind ik zelf niet fijn zitten. Hulsebos ken ik alleen van zien, zelf nog niet op gezeten.
Sjuimpje schreef:@ PriscaZ
Als dee Passier niet goed op jouw paard lag, dan zal dat wel met de maat te maken hebben gehad? Ik heb voor één van mijn paarden een Passier op maat besteld, die heeft een extra wijde boommaat en extra hoge kussens. Mijn oudere Passier pastte hij ook niet meer.
Micha schreef:Neem onze zadels ook eens in overweging, wij kijken eerst naar de ruiter en het paard en gaan dan pas een zadel maken... dus absoluut maatwerk. Wel kan ik je demo's tonen van de zadels om een goede indruk te krijgen van wat er is en wat leverbaar is. Neem dus even contact op voor een afspraak zodat ik je het nodige kan laten zien. houdt alleen wel even rekening met levertijd van max 8 weken daar het zadel geheel nog gemaakt moet worden.