. Je zou zeggen "dan laat je er toch ijzers onder zetten"??? Tja als dat ns zou kunnen.....maar dat moet dan onder verdoving want zonder lukt het geen enkele smid om er ijzers onder te zetten.
 . Je zou zeggen "dan laat je er toch ijzers onder zetten"??? Tja als dat ns zou kunnen.....maar dat moet dan onder verdoving want zonder lukt het geen enkele smid om er ijzers onder te zetten.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Je zou zeggen "dan laat je er toch ijzers onder zetten"??? Tja als dat ns zou kunnen.....maar dat moet dan onder verdoving want zonder lukt het geen enkele smid om er ijzers onder te zetten.

Sugarmiss schreef:Overigens worden wedstrijden niet in bakken gereden waar stenen e.d in liggen, dus het nut van hoefschoenen daar is me ook niet even duidelijk.
 en niet alleen stenen... dikke schroeven kwamen er ook omhoog...
 en niet alleen stenen... dikke schroeven kwamen er ook omhoog...                                                         
 hoefschoenen niet toegestaan, maar wedstrijden die buiten gegeven worden op gras ofzo, tja glijdt al wat moeilijker zonder ijzers, maar om ijzers onder mn paard te laten slaan en daarmee de conditie van zn hoeven verslechteren, dacht het toch echt niet
  hoefschoenen niet toegestaan, maar wedstrijden die buiten gegeven worden op gras ofzo, tja glijdt al wat moeilijker zonder ijzers, maar om ijzers onder mn paard te laten slaan en daarmee de conditie van zn hoeven verslechteren, dacht het toch echt niet   

yeah right dat ze dat zelf doen moeten ze zelf weten
 yeah right dat ze dat zelf doen moeten ze zelf weten   maar onder mijn paardje GEEN ijzers
 maar onder mijn paardje GEEN ijzers   

)
 )                                                          .
 .  . Maar ik ga toch wel hoor, neem gewoon de Arabier van mn zus mee, niet lachen want dat wordt z'n 1e keer
 . Maar ik ga toch wel hoor, neem gewoon de Arabier van mn zus mee, niet lachen want dat wordt z'n 1e keer   .
 .                                                         

.
 .                                                         

CherokeeChum schreef:Hips, heb je een bericht terug gestuurd.Schrik niet zo gauw hoor!
 . Dat met die zonnebloemolie zal ik zeker gaan proberen, stond namelijk net op punt om een nieuwe emmer te bestellen. Dat hoeft nu effe niet.
 . Dat met die zonnebloemolie zal ik zeker gaan proberen, stond namelijk net op punt om een nieuwe emmer te bestellen. Dat hoeft nu effe niet.   

gree schreef:Hoop dat het toch eens een keer gaat lukken met Ap, je bent nou al zo lang aant tobben. Tijd dat je weer eens lekker aan de slag kan met haar

. Ik zeg niks hoor
 . Ik zeg niks hoor   
   .
 . .
 .  
   .
 . 

GeintjeGeintje
 GeintjeGeintje                                                         
 )
 )