Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WeslyMaksy schreef:Nadeel voor mij was dat het zadel piepte als ik met mijn leren rijlaarzen reed.

Je hoeft niet in te vetten en hij zit best zacht, zachter dan mijn stubben iig. Alleen de singelstoten vind ik zwaar irritant, aansingelen is echt pijnlijk met die plastic dingen
 Je hoeft niet in te vetten en hij zit best zacht, zachter dan mijn stubben iig. Alleen de singelstoten vind ik zwaar irritant, aansingelen is echt pijnlijk met die plastic dingen  Soms piept het wel een beetje als ik met rubberen laarzen rijdt, maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb ook een paar keer op een wintec 500 vzh gereden en die vind ik persoonlijk vreselijk! De zweetbladen liggen heel ver naar voren
 Soms piept het wel een beetje als ik met rubberen laarzen rijdt, maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb ook een paar keer op een wintec 500 vzh gereden en die vind ik persoonlijk vreselijk! De zweetbladen liggen heel ver naar voren  Nee dat vind ik echt gruwelijke dingen..
 Nee dat vind ik echt gruwelijke dingen..
 Ze piepen als gek als je er met leren laarzen op rijdt, en dat stoort mij enorm! Bovendien vind ik ze niet goed zitten. En ik vind ze gewoon niet mooi
 Ze piepen als gek als je er met leren laarzen op rijdt, en dat stoort mij enorm! Bovendien vind ik ze niet goed zitten. En ik vind ze gewoon niet mooi  

? nee? ik rijd ook vaak met dat zadel en vind het zeer prettig zitten, even wennen maar dat is met elk zadel zo.
 ? nee? ik rijd ook vaak met dat zadel en vind het zeer prettig zitten, even wennen maar dat is met elk zadel zo.                                                         Paljassofie schreef:@Alytje : dat die zweetbladen ver naar voor liggen van het vzh zadel is misschien omdat het een vzh-zadel is? nee? ik rijd ook vaak met dat zadel en vind het zeer prettig zitten, even wennen maar dat is met elk zadel zo.

gollempje schreef:WeslyMaksy schreef:Nadeel voor mij was dat het zadel piepte als ik met mijn leren rijlaarzen reed.
hebben meerdere mensen hier last van?

En een tipje voor mensen die last hebben van dat gekraak met het rijden als je met laarzen rijd, smeer wat talkpoeder op je laarzen en je hebt er geen last meer van (of het ook kan bij leren laarzen weet ik niet....) Ik rij zelf altijd met chaps door dat gekraak en toen kreeg ik die tip van iemand, als ik nu m'n laarzen aanmoet (met een wedstrijdje ofzo) dan doe ik er talkpoeder op en heb nergens last meer van
 En een tipje voor mensen die last hebben van dat gekraak met het rijden als je met laarzen rijd, smeer wat talkpoeder op je laarzen en je hebt er geen last meer van (of het ook kan bij leren laarzen weet ik niet....) Ik rij zelf altijd met chaps door dat gekraak en toen kreeg ik die tip van iemand, als ik nu m'n laarzen aanmoet (met een wedstrijdje ofzo) dan doe ik er talkpoeder op en heb nergens last meer van