Ik vind een aantal spullen van de Centaur collectie heel gaaf, maar ik heb geen idee waar je ze kan kopen. Iemand een idee? Het gaat bv om de onderstaande foto's. Ben ook heel benieuwd of de steentjes lang blijven zitten?
Wowww ernstig bling bling!Ik had dit nog nooit gezien... ? Ik wil ook wel weten waar het wordt verkocht?Meestal als je de steentjes nagellakt blijven ze goed zitten
Wow, die zien er echt goed uit!!Helpt nie doorzichtige nagellak goed? En zie je dat niet?Ik weet niet hoe het is enzo, want ik heb ze niet maar ze zien er heel antrekkelijk uit
Ja, het is ook best subtiel "bling bling", best chique ook van die beugels of sporen.. Ben benieuwd of ze ergens in Nederland te verkrijgen zijn.
ooeeeh ik wil die beugels en spoortjes en dan een niet te fel gekleurt dekje erbijook leuk voor bij wedstrijden
oh dat dekje (vooral dat roze) en die sporen zijn ook heel mooi en de beugels ook, maar heb net nieuwe beugels...spijtig
oh, verschrikkelijk zeg. had het nog nooit gezien... Die beugels en sporen, dat is toch pruts, hoe kan zoiets nou degelijk blijven zitten?