Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 )                                                         

Boyke_Candy schreef:Denk iets van 130... Voor het zadel van IndianRose. Invetten is niet goed voor het zadel, en het is ook nog eens merkloos. Wat was de nieuwprijs?
 ) Glimt alles mooi en word alles weer super soepel!
 ) Glimt alles mooi en word alles weer super soepel!  

maar mss kunnen jullie zeggen hoeveel dit zadel waard is: kentaur dressuurzadel. 1 van die 3 types, weet niet welke
 maar mss kunnen jullie zeggen hoeveel dit zadel waard is: kentaur dressuurzadel. 1 van die 3 types, weet niet welke  . maar zijn nieuw 780 euro. zadel zou best al 7 jaar oud kunnen zijn maar ziet er nog aardig mooi uit. wat slijtage van de beugelriemen en hier en daar een klein krasje maar het is zeker nog een mooi zadel.
. maar zijn nieuw 780 euro. zadel zou best al 7 jaar oud kunnen zijn maar ziet er nog aardig mooi uit. wat slijtage van de beugelriemen en hier en daar een klein krasje maar het is zeker nog een mooi zadel.                                                         

ziet er heel netjes uit
 ziet er heel netjes uit  

Presley schreef:kieffer dressuurzadel, er staat
Ulla Salzberger op. Goed onderhouden. Ziet er nog nieuw uit. 2 jaar oud.
Ik heb er helaas geen foto's van.

horseloverx schreef:Ik heb hier leren petrie laarzen (ze zijn te koop) ze zijn al uitgezakt maar verder nog helemaal toppie.
nieuwwaarde zit zo rond de 200 euro geloof ik
voetmaat 40
kuitmaat 39 cm
hoogte 49 cm
Deze laarzen zijn te koop en ik dacht dat mijn richtprijs van 70 euro wel redelijk was of niet??

Maat 40, kuitmaat 36. (ofzo)Rundleer. Gekocht 2 jaar geleden voor een aktieprijs. Dat was 200,- maar volgens mij was ie toen eigenlijk 250 euro ofzo.
 Maat 40, kuitmaat 36. (ofzo)Rundleer. Gekocht 2 jaar geleden voor een aktieprijs. Dat was 200,- maar volgens mij was ie toen eigenlijk 250 euro ofzo. 

horseloverx schreef:Ik heb hier leren petrie laarzen (ze zijn te koop) ze zijn al uitgezakt maar verder nog helemaal toppie.
nieuwwaarde zit zo rond de 200 euro geloof ik
voetmaat 40
kuitmaat 39 cm
hoogte 49 cm
Deze laarzen zijn te koop en ik dacht dat mijn richtprijs van 70 euro wel redelijk was of niet??