Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mocht iemand nog de strip met klittenband hebben van de equi D's
SunnyHorse schreef:Wat interessant! Ik kende dit niet. Zou hij voor mijn enorm lange benen ook stabiliserend werken? Omdat mijn benen zo lang zijn, is voor halverwege mijn kuit en naar beneden veel ruimte tussen been en paard. Daardoor heb ik het idee dat mijn benen in zijn geheel wat losser en sneller wiebelig/ beweeglijk zijn.
mavantos schreef:SunnyHorse schreef:Wat interessant! Ik kende dit niet. Zou hij voor mijn enorm lange benen ook stabiliserend werken? Omdat mijn benen zo lang zijn, is voor halverwege mijn kuit en naar beneden veel ruimte tussen been en paard. Daardoor heb ik het idee dat mijn benen in zijn geheel wat losser en sneller wiebelig/ beweeglijk zijn.
Dit hoop ik ook! Ik ben niet extreem lang, maar mijn paard is breed/rond. Daardoor hangt mn been vanaf halverwege mijn kuit echt los van mijn paard. Ik hoop dat het voor mij iets eenvoudiger wordt om mijn balans gelijk te houden.
De beugelriemen zijn gisteren binnen gekomen, maar Agradi heeft er maar eentje opgestuurd ipv de set... Hoe krijg je het voor elkaar?![]()
De beugelriem voelt wel heel goed. Ik denk dat de lengte ook goed is, maar heb het nog niet getest.
helaas voor mij was dat blijkbaar de laatste van de voorraad dus heb ergens anders toen een nieuwe set besteld. Heb nu 2 rechters en 1 linker beugel riem.
MariskaFally schreef:mavantos schreef:
Dit hoop ik ook! Ik ben niet extreem lang, maar mijn paard is breed/rond. Daardoor hangt mn been vanaf halverwege mijn kuit echt los van mijn paard. Ik hoop dat het voor mij iets eenvoudiger wordt om mijn balans gelijk te houden.
De beugelriemen zijn gisteren binnen gekomen, maar Agradi heeft er maar eentje opgestuurd ipv de set... Hoe krijg je het voor elkaar?![]()
De beugelriem voelt wel heel goed. Ik denk dat de lengte ook goed is, maar heb het nog niet getest.
Dat is agradi bij mij dus ook al overkomen. Ik kreeg toen ook een enkele binnenhelaas voor mij was dat blijkbaar de laatste van de voorraad dus heb ergens anders toen een nieuwe set besteld. Heb nu 2 rechters en 1 linker beugel riem.
rien10 schreef:Waarom stabiliseert dit systeem zo goed?
Omdat het breed is, ja duh. Maar wat is de werking?
mavantos schreef:Ik heb een linker ontvangen, dus misschien kunnen we nog wat betekenen voor elkaar![]()
Alle gekheid op een stokje: als het goed is hebben ze de rechter gevonden in het magazijn en krijg ik die vandaag bezorgd.
MariskaFally schreef:mavantos schreef:Ik heb een linker ontvangen, dus misschien kunnen we nog wat betekenen voor elkaar![]()
Alle gekheid op een stokje: als het goed is hebben ze de rechter gevonden in het magazijn en krijg ik die vandaag bezorgd.
Bij mij konden ze helaas de andere niet vinden. Had een maatje M maar bleek helaas net geschikt voor mijn dressuurzadel. Maar L is voor mijn 'korte' benen eigenlijk net te lang op zn kortst. Heel frustrerend want vind de beugels wel heel erg fijn.
mavantos schreef:Saaams schreef:L is large=maat en aan de andere kant zou dan een R en L moeten staan
Er staat nergens een R en L