Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zorgt voor demping, maar ook dat je weer wat omhoog wordt gelanceerd bij het lichtrijden. Was geen succes bij mijn paard die al heel hoog opgooit, maar schokt dus wel aanzienlijk mee
sas66 schreef:Ik zit het topic mee te lezen en klik op de agradi link van MyChoice en zie deze 'fantastische" aanbieding dat ze nu ipv Euro 38,99 nu EUR 38,90 zijn, dus ik zou zeggen sla je slag TS!
Op de Winderen site (link in het start topic) staat dat je die beugels onbeperkt een week lang gratis mag testen. Gezien de prijs van deze beugels, is dat ook een fijne mogelijkheid.
D__S schreef:
Marije_jiplover schreef:D__S schreef:
Het klinkt interessant, maar vraag me af hoe betrouwbaar de site is, het is wel heel erg slecht vertaald Nederlands...
Bedankt allemaal voor de ideeën en suggesties.
Ik heb mijn zadelmaker gemaild met dat de Sprenger Flexcite die ik nu 3 weken aan het proberen ben, het nog net niet zijn en of ze mee willen denken en of ze een aantal hier genoemde beugels misschien in het assortiment hebben, dat ik nog wat anders kan gaan proberen.
?scooby09 schreef:Ik heb Freejumps Air Voor mijn heup en voet klachten
Bij Herman van de Countrymill mocht ik ze testen voor de aanschaf dat was gezien de prijs echt super.
https://www.dochorse.nl/freejump-beugel ... UekKel2ezA