Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nala schreef:Ik heb ze een tijd lang op maat gemaakt en verkocht, en ook zelf gebruikt. Ik had er alleen maar goede ervaringen mee, vooral ivm de warmte inderdaad!
CMoon schreef:Nala schreef:Ik heb ze een tijd lang op maat gemaakt en verkocht, en ook zelf gebruikt. Ik had er alleen maar goede ervaringen mee, vooral ivm de warmte inderdaad!
Dankjewel voor het delen van jouw ervaringen. Heb je toevallig ook wat foto’s? En jammer dat je ze niet meer maakt. Ze online vinden is een uitdaging merk ik.
Jorex schreef:Nee de touwtjes bewegen en het desoriënteert alles wat steekt. Ik heb er de Eper paarden 4 daagse mee gereden en in combi met tedax van de Welkoop geen enkele keer gestoken. Ook door Nala gemaakt:
[ Afbeelding ]
Onali schreef:Jorex schreef:Nee de touwtjes bewegen en het desoriënteert alles wat steekt. Ik heb er de Eper paarden 4 daagse mee gereden en in combi met tedax van de Welkoop geen enkele keer gestoken. Ook door Nala gemaakt:
[ Afbeelding ]
En wat kost zoiets om te laten maken?
En heb je keuze in kleurtjes?
Diva_Jenny schreef:Ik ben wel heel benieuwd of de franjes ook de vliegen/dazen van de buik weg houd.
Die van mij springt gerust 3 meter de lucht in als er een daas onder zijn buik zit dus ik rij nu met een belly guard en vliegen deken maar het is wel tijdrovend om paardlief elke keer helemaal in en uit te moeten pakken.
Dan is zoiets toch wat sneller en makkelijker te bevestigen