Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:Eerst een Thorowgood gehad, niet de cob maar de Endurance. De cob schoof bij haar en de endurance niet. Daarnaast was de vorm van de boom beter voor haar.
Ik heb overigens een tinker x haflinger kruising. Toen ze daar was uitgegroeid een Healty Horse Saddle gekocht.
En nog steeds erg blij mee na bijna 8 jaar.
Cemlys schreef:kiki1976 schreef:Eerst een Thorowgood gehad, niet de cob maar de Endurance. De cob schoof bij haar en de endurance niet. Daarnaast was de vorm van de boom beter voor haar.
Ik heb overigens een tinker x haflinger kruising. Toen ze daar was uitgegroeid een Healty Horse Saddle gekocht.
En nog steeds erg blij mee na bijna 8 jaar.
Heb je daar het cob zadel van? Ik zag ze laatst op Equiday en ze spraken me erg aan (en zijn erg kort, handig met een korte kleine cob)
BoktVerlaten schreef:DuoPenotti schreef:Mocht iemand hier een Gfs monarch Cob veelzijdig in 18" inch in de verkoop hebben hoor ik het graag.
Weet wel een 17,5 inch. Maar gezien het zadel geen diepe zit en dwingende wrongen heeft, daat dat ook?
capopjekop schreef:Mijn welsh is geen officiële cob, maar is wel gezegd met brede schouders, een korte rug en ronde ribben. Ik heb op haar een thorowgood t4 liggen.
DuoPenotti schreef:Maar die zijn in Nederland zo moeilijk aan te komen.
Vriendin van mij heeft er nu 1. Doordat er 1 tweedehands uiteindelijk stond.
Super fijn idd.
Maar wat een gedoe.