Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hiphorse schreef:Ik heb wel eens spullen als partij op marktplaats gezet, dan ook echt niet de hoofdprijs. Maar gewoon alles wat weg mocht samen op 1 foto en dan alles voor 1 prijs ophalen. Vaak ook met de tekst erbij dat uitzoeken geen optie is en het alles of niets meenemen is.
Fitzroy schreef:hiphorse schreef:Ik heb wel eens spullen als partij op marktplaats gezet, dan ook echt niet de hoofdprijs. Maar gewoon alles wat weg mocht samen op 1 foto en dan alles voor 1 prijs ophalen. Vaak ook met de tekst erbij dat uitzoeken geen optie is en het alles of niets meenemen is.
O, dat is een goed plan. Ik denk dat ik dat ga doen. Weet alleen niet of het op 1 foto past, want het is een stellingkast vol spullen![]()
En anders schenk ik het aan een gehandicaptenmanege. Iets schenken aan een gratis paardenrusthuis terwijl ik zelf de volle mep betaal om mijn paard met pensioen te hebben, voelt voor mij heel erg verkeerd.
boeflover schreef:Ik weet niet welke regio je zit maar ik heb goede ervaringen met verkopen via Op de Bok in Heinkenszand, een winkel met 2e hands ruitersport artikelen en partijen. Ze vraagt een percentage van de opbrengst en je krijgt maandelijks een mail als je wat hebt verkocht.