Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik probeer morgen of overmorgen het kopijzer te bekijken, bij een bates zijn deze ook niet moeilijk te bekijken en eventueel te verwisselen. Olie was ik ook niet direct van plan om te gebruiken, ik gebruik nu vooral leerbalsem
 ik probeer morgen of overmorgen het kopijzer te bekijken, bij een bates zijn deze ook niet moeilijk te bekijken en eventueel te verwisselen. Olie was ik ook niet direct van plan om te gebruiken, ik gebruik nu vooral leerbalsem                                                         

evilginger schreef:Ik heb een bates, dus wol zit er sowieso niet inik probeer morgen of overmorgen het kopijzer te bekijken, bij een bates zijn deze ook niet moeilijk te bekijken en eventueel te verwisselen. Olie was ik ook niet direct van plan om te gebruiken, ik gebruik nu vooral leerbalsem
 balsem is idd het beste! Hopelijk vind je snel de oorzaak!
  balsem is idd het beste! Hopelijk vind je snel de oorzaak!