Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Utixo schreef:Misschien denk ik te simpel, maar is het niet zo dat je bij dit systeem de singelstoot vanaf de ring vervangt? Dus gewoon van dit merk bestellen dat daar ook het webband aan zit? En dan losmaken bij de ring en opnieuw aanrijgen.
Edit;
Ja dus;
[ [url=m/WvufGH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nielojram schreef:Wat bedoel je precies?
Wil je ze zelf vervangen of aanschaffen via thorowgood?
Een zadelmaker/passer kan dit voor een nette prijs doen, met eerste-klas tuigleer. Zeker omdat diegene niet je hele zadel uit elkaar hoeft te halen, hoef je geen concessies te doen qua kwaliteit van de stoten.
Mocht je het zelf gaan doen, hier kan je goede stoten kopen :
Leveren snel naar NL.
Ik ga er dan vanuit dat je weet hoe je singelstoten aan een zadel bevestigt, het is niet een knoopje vast naaien. Bij onkunde kan je de ruiter flink in gevaar brengen.
appiesjappie schreef:Sizzle schreef:Gewoon direct bij Thorowgood of een handelaar ervan navragen.
Bij thorowgood kan ik het niet vinden op site. Ook al gekeken
Nielojram schreef:Wat bedoel je precies?
Een zadelmaker/passer kan dit voor een nette prijs doen, met eerste-klas tuigleer. Zeker omdat diegene niet je hele zadel uit elkaar hoeft te halen, hoef je geen concessies te doen qua kwaliteit van de stoten.
Leveren snel naar NL.
Ik ga er dan vanuit dat je weet hoe je singelstoten aan een zadel bevestigt, het is niet een knoopje vast naaien. Bij onkunde kan je de ruiter flink in gevaar brengen.
appiesjappie schreef:Nee die is nog wel goed maar gaat mij meer om de gespen die om de ringen zit
Nielojram schreef:Nielojram schreef:Wat bedoel je precies?
Leveren snel naar NL.
Ik ga er dan vanuit dat je weet hoe je singelstoten aan een zadel bevestigt, het is niet een knoopje vast naaien. Bij onkunde kan je de ruiter flink in gevaar brengen.appiesjappie schreef:Nee die is nog wel goed maar gaat mij meer om de gespen die om de ringen zit
Wat wil je nu precies vervangen?
De ringen? ( Bedoel je dat met gespen ? )
Ik heb nog even naar je foto gekeken, maar zo op het eerste oog heb je nog mooie stoten aan je zadel hangen.
Elisa2 schreef:Dat is wel heel duur, ik snap dat je het dan liever zelf doet. Bij de zadelmaker hier in de buurt kost zoiets hooguit e30,-.
Ik weet verder weinig van zelf vervangen af.