Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miereneter schreef:De Prolite is van kunststof, niet van leer, en ik raad hem stellig af. Wordt heel hard, vooral de randen. Overigens is de vorm wel perfect voor wat TS zoekt, dat ben ik met je eens.
Volgens mij is de Fairfax de leren versie van de Prolite, maar dan nog een stuk duurder.
Edit: dubbel met Sizzle.
miereneter schreef:De Prolite is van kunststof, niet van leer, en ik raad hem stellig af. Wordt heel hard, vooral de randen. Overigens is de vorm wel perfect voor wat TS zoekt, dat ben ik met je eens.
Volgens mij is de Fairfax de leren versie van de Prolite, maar dan nog een stuk duurder.
Edit: dubbel met Sizzle.
alysha92 schreef:Ah oké, maar dat het hard wordt is absoluut niet mijn ervaring. Die van mij is juist zacht en flexibele... Maar zo heeft uiteraard iedereen zijn eigen ervaringen met producten en pasvorm.
Ik heb nu trouwens die van harrys horse besteld, dressuur variant. Harrys horse freefit, ben benieuwd hoe die is. Is ook zonder elastiek.
miereneter schreef:Bij mij werden vooral de randen keihard, dat heb ik niet zo duidelijk opgeschreven. Over de ligging was ik juist heel tevreden, zat perfect. Daarom baal ik best wel dat paard hem heeft afgekeurd.
Ik ga nu voor een ouderwetse koordsingel, maar die is niet anatomisch, dus daar heeft TS niets aan.