Ik heb mijn eerste paard gekocht
, maar twijfel nu erg over het zadel wat ik zal aanschaffen. Het zit namelijk zo; ik kan het zadel overnemen van de vorige eigenaar, echter ligt het bedrag vrij ver buiten mijn budget. Gezien het feit dat de aankoopprijs uiteindelijk ook hoger is uitgevallen dan oorspronkelijk gedacht, is dit wel een dingetje. Mijn andere optie is het laten komen van een zadelpasser en een tweedehands goed zadel aanschaffen. Mijn budget ligt rond de 1000,- en het zadel van de vorige eigenaar kan weg voor 1500,-. Het zadel is op maat gemaakt voor het paard en dat vind ik erg fijn, maar het is wel een springzadel en eigenlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar een veelzijdigheidszadel. Ik weet alleen niet zo goed hoe realistisch een budget van 1000,- is voor een goed, bruin, veelzijdigheidszadel incl. het laten komen van een zadelpasser. Wat zouden jullie doen? ps; ik hoop dat ik dit topic hier goed heb neergezet, ik ben nog niet zo bekend met de werking van Bokt haha
Het maakt niet uit wie je opzoekt; over alle zadelmakers zijn berichten te vinden dat je denkt: die wil ik echt niet bij mijn paard.
dan het projectpaard dat er onder kwam te lopen) maar ik heb geen idee of er nog zadels te krijgen zijn in deze prijsklasse.