Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Veiligheidsbeugels bestaan niet, bij elke producent van “veilige” beugels staat een disclaimer dat de beugels niet gegarandeerd veilig zijn.
Maar er loopt een ander topic, die beugels heeft, die redelijk aan je eisen voldoen, zal even een linkje zoeken.
Edit: [HAR] Iemand ervaring met Freejump AirS beugels?
Daphara schreef:Veiligheidsbeugels bestaan niet, bij elke producent van “veilige” beugels staat een disclaimer dat de beugels niet gegarandeerd veilig zijn.
Maar er loopt een ander topic, die beugels heeft, die redelijk aan je eisen voldoen, zal even een linkje zoeken.
Edit: [HAR] Iemand ervaring met Freejump AirS beugels?
Mkango schreef:Waarom neem je niet de Safestyle beugels? Ik heb ze en vind ze heel erg prettig (en mooi). "Grip" heb je toch voor een groot deel zelf invloed op. Imo is de enige functie van beugels met een extreem profiel (of zelfs metalen nopjes) het maskeren van een slechte zit van de ruiter.
L_Ruiterhuis schreef:De LeMieux Vector Balance vind ik zelf heel erg fijn.
Ik hoor en lees ook hele goede reacties van mijn klanten.
https://www.limburgsruiterhuis.nl/produ ... jgbeugels/
Muze schreef:In dat geval: duw er een rubberen beugelblok in (die hebben ze bijna allemaal standaard tegenwoordig) en daar is je grip.Mkango schreef:Waarom neem je niet de Safestyle beugels? Ik heb ze en vind ze heel erg prettig (en mooi). "Grip" heb je toch voor een groot deel zelf invloed op. Imo is de enige functie van beugels met een extreem profiel (of zelfs metalen nopjes) het maskeren van een slechte zit van de ruiter.
Wat een vreemde opmerking. Ik rijd graag buiten en loop ook wel eens stukjes. Soms heb je dan een schoen die daardoor net iets nat danwel vies is. Een beetje grip is dan wel fijn?!
Hoef helemaal geen pinnen Oid, als het maar niet zo glad is.
Daarbij heb ik ook nog eens een hele rij aan lichamelijke klachten waardoor soms mijn rechterenkel en voet iets minder meewerken..
Muze schreef:L_Ruiterhuis schreef:De LeMieux Vector Balance vind ik zelf heel erg fijn.
Ik hoor en lees ook hele goede reacties van mijn klanten.
https://www.limburgsruiterhuis.nl/produ ... jgbeugels/
Hele lichte beugels vind ik niet fijn en pinnen vind ik wel heel extreem qua grip?
Muze schreef:Ben ook wel benieuwd of er mensen echt ervaring hebben met openklappen/ opengaan?
Ja die IJslanders beugels zijn zelfde idee als bow balance… twijfel toch om die dan te halen..