Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Ik had leren met webber haakje, mooi mijn zadel beschadigd omdat het hoesje niet bleef zitten.
Ik ben anti mono riemen, zorg dat het haakje niet op je zweetblad kan komen.
Doodzonde vind ik het!!!!
SUSANNEx schreef:moonfish13 schreef:Ik had leren met webber haakje, mooi mijn zadel beschadigd omdat het hoesje niet bleef zitten.
Ik ben anti mono riemen, zorg dat het haakje niet op je zweetblad kan komen.
Doodzonde vind ik het!!!!
Ik heb het haakje aan de buitenkant, dan is het niet mogelijk om hem op het zweetblad te krijgen. Maar gelukkig blijft het hoesje sowieso goed zitten bij mij.
xLoki schreef:Hmmm hier ook wisselende verhalen dus… ik heb nu bij beide paarden een normale beugelriem met hoesje en de gesp bij de beugel zitten, maar ik vind dat gewoon echt niet lekker zitten! En de gesp bovenaan vind ik niet mooi…
Die bates ziet er wel mooi uit Samantha, welke maat heb jij?
dieseltje09 schreef:Ik heb de anatomica's en persoonlijk vind ik dat fijner werken dan de Bates die ik had. Die vond ik ook snel lelijk worden, het T stukje prikte snel door het laagje leer heen, die heb ik na nog geen jaar gebruik dan ook weg gedaan.
De Stubben enkele riemen met de conway gesp blijven ook heel mooi maar dat is wel echt een drama om te verstellen, dus perfect als er nooit iemand anders op het zadel rijd, een ramp als je zoals ik je paard deelt met iemand anders(in mijn geval mijn dochter van cm of 10 kleiner haha)...
xmarliez schreef:Deze van Prestige zijn echt de beste die ik ooit gehad heb. Super goede kwaliteit.