Voor mijn pony heb ik een Wintec gekocht (model zou ik niet weten)
Nu vraag ik mij af hoe het zadel lijkt te liggen voor jullie ik heb twijfels.
Zadelmaker komt maar wel pas later (druk druk)
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Om een zadel te passen moet je het direct op de rug leggen, zonder dekje en bontje
Amberx2001 schreef:Yess die foto met bontje/dekje van zijaanzicht was puur om grootte van t zadel te laten zien. ( was hier al bezig met afzadelen dus dekje en zadel ligt indd niet goed haha. Het ging mij meer om de andere twee doto’s zonder bontje.
Hoe ligt het op de schoft, hoe lijkt het te passen? Er zit een rode boom in. (Werd kennelijk voorheen ook gebruikt op een D-pony)
Captain schreef:upendo schreef:Ik blijf niet snappen waarom mensen een zadel kopen voor een overleg met je zadelmaker.
Dit. En er dan ook mee rijden.
DuoPenotti schreef:Maar met dit zadel zou ik dus niet gereden hebbenOok geen 5 minuten sap.
Sowieso pas ik kaal en dan 1 dun dekje. Niet een berg zooi, als je dat nodig hebt past het sowieso niet
Capybara schreef:@duopenotti ja dit herken ik wel. Het is een tweedehands zadel en heb t een enkele keer getest in stap (dan heb je t over vijf minuutjes max) hierna weer afgezadeld en beroerde foto’s gemaakt terwijl zadel al los lag.
Zadelmaker komt vanavond en als ze er iets mee kan is dat geweldig en zo niet is die voor marktplaats.
Ik zie het probleem niet in.
Je “rijdt” niet met het zadel enkel bekijken op de rug en enkel in stap ze sitting even ervaren en er meteen af.
Maargoed
Captain schreef:upendo schreef:Ik blijf niet snappen waarom mensen een zadel kopen voor een overleg met je zadelmaker.
Dit. En er dan ook mee rijden.