Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dilan93 schreef:Ik ben het eens vergeten, kreeg ik op school een appje: je paard heeft zn peeskappen van vanochtend nog om.
Kwam na school op stal, had ie ze nog om. Was een kleine moeite voor mn stalgenoot om ze even af te doen en aan mn dekenrek te hangen. Of voor de box neer te gooien als ophangen teveel moeite was...![]()
Paard had er geen schade van gelukkig
Gini schreef:Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt. Nu gebruik ik peesbeschermers ook maar heel af en toe en alleen tijdens het werk. Dus dan is het 'moeilijker' om het te vergeten wanneer je je paard aan het naverzorgen bent.Dilan93 schreef:Ik ben het eens vergeten, kreeg ik op school een appje: je paard heeft zn peeskappen van vanochtend nog om.
Kwam na school op stal, had ie ze nog om. Was een kleine moeite voor mn stalgenoot om ze even af te doen en aan mn dekenrek te hangen. Of voor de box neer te gooien als ophangen teveel moeite was...![]()
Paard had er geen schade van gelukkig
Als je niet expliciet had terug geappt: "oei, dat ben ik vergeten, doe je ze uit?" Dan zou ik als stalgenoot ook niet zomaar die stal binnen gegaan zijn om die peesjes uit te doen. Je weet nooit wat de reden is. Bij ons op stal stond ook eens een paard met de springschoenen nog aan. Dus ik berichtje naar de eigenaar. Dat paard was net behandeld door de DA en die schoenen waren deel van het medisch advies. Stel je voor dat ik dan de ijverige stalgenoot was geweest die dat paardje wel even zou bevrijden van de springschoenen.
MirandaMalik schreef:Ooh ik ben één keer mijn bandages vergeten af te doen in mijn behoorlijk lange paarden 'carrière' (bijna 45jr) ik was toen afhankelijk van de fiets en moest drie kwartier ofzo, was ik thuis, bedacht ik me dat ik ze om had gelaten.
Mijn moeder woonde vlak bij stal dus had ik haar gebeld en zij heeft ze toen afgehaald.
Gelukkig had ik nog wel aan gedacht.
Dilan93 vind ik raar hoor, je laat het dan toch niet zitten..
Al vind je het vervelend dan laat je het paard zo niet staan.