binnenkort is het zo ver, nog even doorsparen en dan laat ik eindelijk een frysozadel aanmeten:)
om de tijd te doden ben ik benieuwd naar jullie zadels en ervaringen

kom maar op met die foto's !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remark schreef:Ik meld mij! Sijbren is vanmorgen bij mij langs geweest met een aantal zadels. Paard koos de Ambition uit.
Ik wil graag iets moois op de cantle en de mogelijkheid is er om zelf een stofje aan te leveren. Super leuk! Dus ik ben nu op zoek naar een stofje (leertje eigenlijk). Het allerliefste wil ik python print zoals KEP heeft. Dit is echter lastig te vinden ben ik al achter.
[ [url=m/Hs0Eed.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hhk61S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dussss nu ben ik ook even naar andere opties aan het kijken. Dit vind ik ook erg mooi.
[ [url=m/3zWwX9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overweeg om zo even in de auto te springen en naar de winkel te rijden die bovenstaand leer verkoopt. Het js alleen een uur rijden
madoliefje schreef:Lys_PPA schreef:Tweedehands Legacy, gewoon zwart maar heel erg blij mee![]()
[ [url=m/WEwhil.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OcvFK7.jpg]Afbeelding[/url] ]
ziet er super comfertabel uit ! ook voor de ruiter
Citaat:Hij zit ook echt heerlijk, geeft voldoende steun maar geen gedwongen houding. De wrongen zijn voor mij precies goed.. succes met het uitzoeken van je zadel!
madoliefje schreef:wow wat gaaf ! zoveel mogenlijkheden ook ! hoe vond je de service ? en heb je nu een leenzadel gekregen ?
Remark schreef:madoliefje schreef:wow wat gaaf ! zoveel mogenlijkheden ook ! hoe vond je de service ? en heb je nu een leenzadel gekregen ?
Vriendelijke man, service ben ik tot nu toe zeer over te spreken. Mijn Haflinger is momenteel iets schraal. Daardoor zou ze nu een smallere boommaat moeten. Echter verwachten we beide dat ze uiteindelijk wel een wide nodig heeft, maar zeker weten doe je niet natuurlijk. Hij bood aan om het zadel in beide maten te bestellen, zodat we konden kiezen wanneer ze geleverd waren. Daarnaast krijg ik inderdaad een leenzadel omdat mijn huidige zadel echt niet meer past en ook ervoor zorgt dat ze zich niet kan ontwikkelen rond de schoft. Deze hebben ze naar mij opgestuurd, want lag in de winkel. Ben dus zeer tevreden over de service.
Celinee_ schreef:[ [url=m/bgbDjJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb sinds juni mijn Fryso zadel. Heb ‘m in februari vorig jaar laten aanmeten en ongeveer 9 weken later was ie klaar. Alleen hadden ze het zadel verkeerd uitgevoerd helaas. Maar alles werd netjes opgelost. Mocht het “verkeerde” zadel blijven gebruiken totdat mijn eigen zadel klaar was.
Sunau schreef:melanie20 schreef:Vraagje, zijn deze speciaal voor paardjes met korte rug?
Ik heb voor mijn merrie met korte rug een Legacy met franse kussens en ik ben er heel tevreden over! Daarnaast ligt haar singelplek vrij ver naar voren dus de voorste singelstoot zit verwerkt in de wrong.
Dit is mijn zadel
[ [url=m/H5CCCb.jpg]Afbeelding[/url] ]