Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amiraanouk schreef:En de Safestyle xLite? Ik heb die aan mijn zadel hangen en ik vind ze heel fijn! De metalen versie beugels van Safestyle zijn best zwaar, maar deze zijn juist super licht, nog lichter dan mijn 'normale' stijgbeugels.
igor001 schreef:Die compositi reflex vind ik dus echt verschrikkelijk. Ja ze hebben een breed voetbed, maar ze kraken enorm en de schrokdemping gaat ook niet echt soepel. Je voelt het echt verdiepingen klikken.
Ik ben zelf toch meer van de sprenger bow balance. Of bij echt lichtgewicht de Tekna flex-tec. De Tekna hangen aan mijn springzadel. Ze zijn ook flexibel en er zitten ook ijzeren grip plaatjes bij. Ideaal voor als je boscrosst door de modder.
dieseltje09 schreef:igor001 schreef:Die compositi reflex vind ik dus echt verschrikkelijk. Ja ze hebben een breed voetbed, maar ze kraken enorm en de schrokdemping gaat ook niet echt soepel. Je voelt het echt verdiepingen klikken.
Ik ben zelf toch meer van de sprenger bow balance. Of bij echt lichtgewicht de Tekna flex-tec. De Tekna hangen aan mijn springzadel. Ze zijn ook flexibel en er zitten ook ijzeren grip plaatjes bij. Ideaal voor als je boscrosst door de modder.
Tip, aan de onderkant van de reflex zit een schroef, draai die eens los(ser)! Ik gok dat die van jou echt mega strak vast gedraaid zitten. Dan werken ze inderdaad niet en krijg je dergelijke problemen.
Zou zonde zijn om ze om die reden af te schrijven!
PSvanLot schreef:Ik heb de BR earotech, HH compositi reflex en Kavalkade reflex besteld.
Bij levering zag ik dat de compositi beugels van Kavalkade en HH dezelfde zijn. Het verschil is dat er bij HH een schroefje zit en bij de Kavalkade iets van plastic.
Nu bedenken of ik de BR of HH ga houden..
kiki1976 schreef:PSvanLot schreef:Ik heb de BR earotech, HH compositi reflex en Kavalkade reflex besteld.
Bij levering zag ik dat de compositi beugels van Kavalkade en HH dezelfde zijn. Het verschil is dat er bij HH een schroefje zit en bij de Kavalkade iets van plastic.
Nu bedenken of ik de BR of HH ga houden..
Ik heb er 2 echt van het merk Compositi en 1 daarvan is het schroefje zit (gekocht via Pfiff) en de andere een kunststof (gekocht via Rider Pro/Fira) iets om het nog makkelijker te makenMaar beide hetzelfde merk.