Zou voor mijn brede tinker zijn, gewoon puur door de bak rijden en aan mijn zit werken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SecretLIN schreef:Gaaf ook zwart ik wil misschien een knalroze ben alleen bang dat het misschien gauw vies wordt
EvelienKiss schreef:Ik wilde ook graag zwart, maar die lijkt niet te koop te zijn. Ik heb een oranje exemplaar. Je ziet wel een kleine verkleuring waar de laars tegen aankomt.
lovelance schreef:EvelienKiss schreef:Ik wilde ook graag zwart, maar die lijkt niet te koop te zijn. Ik heb een oranje exemplaar. Je ziet wel een kleine verkleuring waar de laars tegen aankomt.
Zwart gaat altijd wel hard ja, ik heb ze nu weer in bestelling, helaas duurt dat echt lang.
Wel 2 donkerblauwe deze week binnen gekregen:
[ Afbeelding ]
Killed schreef:Ik heb een turquoise, opzich zit ie wel lekker stevig, bovenlaag lijkt wat anti-slip, je schuift helemaal niks.
Wel had die wat beter qua drukverdeling kunnen zijn, heb het idee dat die aan m'n zitbeenknobbels niet zo dik is en dus niet zo fijn voor m'n paard.
De singel die erbij zit is niet zo van de beste kwaliteit, de gespen zijn al helemaal roest hier.
[ [url=m/Np2A2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/huPTyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l5BUc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bzKNUg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cera_D schreef:Killed schreef:Ik heb een turquoise, opzich zit ie wel lekker stevig, bovenlaag lijkt wat anti-slip, je schuift helemaal niks.
Wel had die wat beter qua drukverdeling kunnen zijn, heb het idee dat die aan m'n zitbeenknobbels niet zo dik is en dus niet zo fijn voor m'n paard.
De singel die erbij zit is niet zo van de beste kwaliteit, de gespen zijn al helemaal roest hier.
[ [url=m/Np2A2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/huPTyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l5BUc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bzKNUg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mij ook de reden om de drukverdelende pad erbij aan te schaffen