Nou heeft de zadelmaker mij diverse zadels en modellen laten proberen, maar eigenlijk lag niks goed

Maar nu mijn vraag, welke zadels/modellen komen een beetje overeen met deze Rossner, zodat mijn zoek gebied wat groter is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pally schreef:tiwi1969 schreef:Rossner en Pagony zijn huismerken van Divoza die in dezelfde fabriek als de JC zadels gemaakt worden. Het zijn eigenlijk JC zadels met een ander merkje erop.
Misschien dat je een vergelijkbaar zadel van JC kan vinden?
We hebben ook een JC geprobeerd, maar die lag dan weer niet goed.
Pally schreef:tiwi1969 schreef:Rossner en Pagony zijn huismerken van Divoza die in dezelfde fabriek als de JC zadels gemaakt worden. Het zijn eigenlijk JC zadels met een ander merkje erop.
Misschien dat je een vergelijkbaar zadel van JC kan vinden?
We hebben ook een JC geprobeerd, maar die lag dan weer niet goed.
witroosje schreef:Desi_2409 schreef:ik denk dat je dan een zadel moet zoeken met een u-vorm kopijzer ipv v-vormig
Ik weet dat Sella-zadels (sommige modellen, niet allemaal uiteraard) een U-vorming kopijzer hebben, dus daar zou je allicht ook naar kunnen kijken
Twinklebel schreef:JC heeft inderdaad verschillende modellen. Mocht je wat willen uitproberen, in een straal van 100 km vanaf Delft kan ik evt komen passen.
Pally schreef:We hebben ook een JC geprobeerd, maar die lag dan weer niet goed.
Koekie73 schreef:Ik heb een Kent & Masters cob zadel voor onze pony. Hij heeft ook een U vormige boom nodig vanwege zijn schoft. Het fijne is dat de boom verwisselbaar is. De cob modellen van K&M hebben dus een U boom
Absolem schreef:Absolem schreef:
Al een fryso zadel geprobeerd ?
Ik quote mezelf maar even gezien ik nog geen antwoord gehad heb
Twinklebel schreef:Want?