Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hootje schreef:Ik heb er 2! Voor mijn paard heb ik de T8 met vaste wrongen, heb ik nu al 2.5 jaar en vrij tevreden mee. Voor mijn pony heb ik volgensmij de T8 cob(?) met losse wrongen en daar ben ik ook tevreden mee. Hele fijne zadels en makkelijk schoon te houden!
Hootje schreef:[ [url=m/j40OgK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het bontje lag er onder ivm caroussel wedstrijd, ik heb hem normaal zonder bontje liggen.
xLiez schreef:Ik volg ook even mee.
Vind het zo jammer dat ze de dressuurzadels niet in bruin maken. Laat ik nou net bruin tuig hebben. Morgen komt er een zadelpasser langs met thorowgood en kent en master (horsesaddles).
xLiez schreef:Ik volg ook even mee.
Vind het zo jammer dat ze de dressuurzadels niet in bruin maken. Laat ik nou net bruin tuig hebben. Morgen komt er een zadelpasser langs met thorowgood en kent en master (horsesaddles).
Jinte schreef:xLiez schreef:Ik volg ook even mee.
Ik heb (maar dan heb ik het over 7 jaar terug) de T6 in het bruin laten maken. Weet niet of dit nog steeds mogelijk is, heb er ook 8 weken op moeten wachten. Maar hij was werkelijk waar prachtig. Dus zou eens informeren of dat nog kan?