Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lshannah schreef:Ik heb het een keer gehad met een Animo dekje; waar alle randen van het dekje zaten was het open geschuurd. Ik baalde enorm en heb ‘m weggegeven aan een vriendin wier paard daar geen last van had. Helaas geen tips!
Nala schreef:lshannah schreef:Ik heb het een keer gehad met een Animo dekje; waar alle randen van het dekje zaten was het open geschuurd. Ik baalde enorm en heb ‘m weggegeven aan een vriendin wier paard daar geen last van had. Helaas geen tips!
Het is gek genoeg echt alleen aan beide kanten achter, op de bovenste helft. Op de ruggengraat zelf niet, en onder de bolling van de buik ook niet. Maar bedankt voor het delen!
Flevolander schreef:Nou heeft je pony ook wel een mega vacht.. ziet er oncharmant uit, maar ik verwacht eerlijk niet dat je pony er last van heeft... heeft namelijk niets met druk te maken, maar vooral met beweging.. over elkaar schuren van het dekje over haar lange stugge wintervacht..
Nala schreef:Het zadel ligt goed en is op ons beide aangepast. 17" past nog goed op haar en ik pas er ook nog goed in. Ik zou eventueel een cob of pony dekje kunnen proberen, maar ik denk dat dat te kort zal zijn.
[ [url=m/ktfvW1.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Nala schreef:Het zadel ligt goed en is op ons beide aangepast. 17" past nog goed op haar en ik pas er ook nog goed in. Ik zou eventueel een cob of pony dekje kunnen proberen, maar ik denk dat dat te kort zal zijn.
[ [url=m/ktfvW1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zadel lijkt wel erg groot. Dat kan het schuren van het dekje verklaren.
Nala schreef:_San87_ schreef:
Zadel lijkt wel erg groot. Dat kan het schuren van het dekje verklaren.
Het zadel is een 17" dressuur zadel van wintec, door een zadelpasser aangemeten. Het past ons allebei goed. In een kleinere maat zat ik nogal snel op de lepel.