Alle dressuurzadels die ik tot nu toe heb getest, gekocht en mee rij schuiven naar voor

Mijn hollands stuk welvarende fjord heeft niet de meest makkelijke rug, aan de korte kant, breed in de schoft(boom 36/37), vet net na de schouder(soort van extra kniewrong, maar op de ribben niet te dik, deze zijn zonder veel druk gewoon voelbaar).
Schouder ligt redelijk naar achter, singelgroeve daarin tegen erg naar voor en dan die 9 maanden drachtig buik erachter

Alle zadels tot nu toe gaan vroeg of laat over de schouder naar voren.
Ik heb zelf het idee dat het een combinatie is tussen zijn vetkwab(die dus precies zit waar je kniewrong zit), bolle bui, achterliggende schouder en singelgroeve naar voor.
Ik rij nu met een zadel dat 3 weken geleden helemaal op meneer is aangepast, maar weer aan de wandel gaat...
Boommaat 36/37 helpt ook niet mee, veel zadels zijn er stomweg niet eens in die maat te koop

Heeft iemand een idee wat ik hier mee kan? Rij al met een banaansingel van kieffer, wordt het iets beter van in vergelijking met een rechte singel maar uiteindelijk haalt de realiteit me toch in.
Zadels geprobeerd;
Wintec/Bates alle modellen
Thorowgood/Kent en master(cob en normaal, zowel de classic als de S line)
Equestor, dat schoof minste, echter is hij uit zijn zadel gegroeid(spieropbouw) en boom dit formaat hebben ze niet...
KN
Colbert Brothers
Rossner
Ruiz Diaz
Massimo
Barsnbey
Ainsley
Black county
Custom
Spalding
Euroriding
Globus
Max Benz
Kieffer
Prestige
Stubben
Mac rider
Sommer
Boomloos, Ghost en Barefoot. Probleem met boomloos mijn eigen gestel, ik kan het niet kwijt met mijn heupen nadat ik vorig jaar in een hindernis heb geleden en mn heup heb gebroken

Momenteel heb ik dus een volledig verbouwde Hastilow, flair kussens etc maar ook deze gaat vroeg of laat aan de wandel...

Heeft iemand nog ideeën wat ik zou kunnen proberen?
Zoek een dressuurzadel aangezien ik daar zelf gewoon het prettigste in zit